Störiga saker vi stör oss på, del 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag försökte detta, men varje gång jag raderat intressen fylldes det på med nya :( Blir det inte så för dig?
Du kanske har så många att inte alla syns, så när du raderar kommer de osynliga fram? Vet inte riktigt hur det funkar, bara att jag måste gå in där då och då och ”rensa”.
 
Håller på att sälja av hästsaker men är så trött på att sälja av hästsaker. Postade vad jag trodde var den sista grejen igår. Resten har legat ute på annons länge så tänkte ta ner som idag. Så svarar en person på en annons idag och vill hämta i morgon på en tid jag absolut inte kan och jag känner bara att nä jag orkar inte hålla på att joksa med tider hit och dit...
 
Du kanske har så många att inte alla syns, så när du raderar kommer de osynliga fram? Vet inte riktigt hur det funkar, bara att jag måste gå in där då och då och ”rensa”.
Jag var inne iaf tre gånger och tog bort rubbet,. Så kändes bara som det fylldes på och då blev de bara mer irrelevanta reklamer istället ;) Men kanske ska göra några fler försök!
 
Stör mig på en kollega som jämt ska vara en sån besserwisser. Jag sa en sak och får inte berätta klart förrän den här kollegan avbryter och säger exakt samma sak som jag precis sa och lägger till saker som inte stämmer.... :banghead:
 
Jag håller med, jag har själv ridit när jag har varit "sjuk". Men är jag sjukanmäld så postar jag inte något på sociala medier, det förstår jag att provocerar.

Jag håller med. Fast i nuläget när man dessutommåste vara hemma 2 hela dagar symptomfri innan man får gå tillbaka till jobbet/skolan så kan jag tycka att det är ok att rida trots att man är sjukskriven. Så länge man inte träffar någon så att man riskerar att smitta.
 
Köpte två böcker på bokus - eller snarare 2 ex av samma bok. I paketet som levererades låg en bok och en fraktsedel där det stod 2.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
28 29 30
Svar
593
· Visningar
30 071
Senast: Liten
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 321
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 754
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
128 892
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp