Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har en kompis som blandar i sprite i vinet. Men jag tar gärna vinet som det är samt en beskrivning om hur man ändrar färg på texten.Alltså nog för att jag är nykterist... Men man blandar väl inte rödvin? Jag kan däremot hälla upp en utmärkt Chardonnay från 1973.
Jag har en kompis som blandar i sprite i vinet. Men jag tar gärna vinet som det är samt en beskrivning om hur man ändrar färg på texten.
Tack! Det var ju lätt.Du trycker på knappen A i menyn ovan där du skriver dina inlägg (bredvid B I U) så kommer en färgpalett upp där man kan välja färg
Alltså nog för att jag är nykterist... Men man blandar väl inte rödvin? Jag kan däremot hälla upp en utmärkt Chardonnay från 1973.
Information från LL (obligatoriska frågan)
Eftersom det tar en stund att ta sig till Åre och bilkön bara rör sig långsamt framåt så måste vi fördriva tiden med något, så vad är bättre än lite frågesport?
Vilken av Sällskapsresan-filmerna tycker du är bäst och varför
(eller minst sämst, hur man nu ser på saken )
Ska besvaras innan DL1
I ett fåfängt försök till nybörjarseriositet (kanske ngn erfaren spelare kan kolla om jag tänkt rätt?):
13 spelare
7 goda specialroller
minst en bybo?
=> minst 8 goda
ergo
max 5 onda, varav en psykopat
Stämmer det?
Visst är han oförglömlig men i filmen är han ofrivilligPå A svarar jag B
Erkänner att jag fick lov att googla för att se om jag ens sett filmerna. Jag har dessvärre bara sett snuttar av dom. Så därför svarar jag "Den oförglömlige golfaren" som var den enda VHS-film mormor och morfar hade när jag var liten så den har jag sett x antal gånger istället
Vet inte var som hände, ville egentligen inte posta redan.@glömmerallt , @Dentaku , @cirkus , @quarter4ever :
Aha, sannolikt 4 ulvar alltså? Eller försöker ni invagga mig i falsk trygghet?
@glömmerallt , @Dentaku , @cirkus , @quarter4ever :
Icke godkänt, du är ju reseledare, sådanna är alltid nyktraJag vill ha en Irish Coffee!
Hittat hit!
Du menar att jag ska komma ihåg vad som händer i vilken film?
Jag vet inte om jag sett någon hel film men många bitar här och där bland det senaste jag minns var när stig-helmer och hans norska vän hade klätt ut sig och lagt sina vanliga klädder i en plastpåse som de sedan tappade bort och fick leta efter i en hög med soppåsar, vet inte vilken film det var men jag säger den fär att säga nåt
@glömmerallt , @Dentaku , @cirkus , @quarter4ever :
10 år på buke och jag har SÅ velat ha en sån funktion! Menar du alltså at den funnits där hela tiden?
Visst är han oförglömlig men i filmen är han ofrivillig
Det är ju samma film som jag tog. Innebär det här att jag misstänker dig mer eller mindre?