Snowroller (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vilken av Sällskapsresan-filmerna tycker du är bäst och varför

Ettan är en klassiker! Övriga kommer jag inte ihåg något alls av, vilket brukar vara ett dåligt tecken när det gäller film. (För SÅ gammal är jag ändå inte.)

Åh, jag tycker nog att den där de åker till Alperna är roligast eller den första.
Alltså när Stig-Helmer åker ner för backen helt okontrollerat som den nybörjare han är känner jag tamejfan samma känsla i magen som när jag åkte skidor första gången. Och alla karaktärerna är så himla träffsäkra.

Information från LL (obligatoriska frågan)

Eftersom det tar en stund att ta sig till Åre och bilkön bara rör sig långsamt framåt så måste vi fördriva tiden med något, så vad är bättre än lite frågesport?

Vilken av Sällskapsresan-filmerna tycker du är bäst och varför :D
(eller minst sämst, hur man nu ser på saken ;) )

Ska besvaras innan DL1

På A svarar jag B:angel:
Erkänner att jag fick lov att googla för att se om jag ens sett filmerna. Jag har dessvärre bara sett snuttar av dom. Så därför svarar jag "Den oförglömlige golfaren" som var den enda VHS-film mormor och morfar hade när jag var liten så den har jag sett x antal gånger istället :rofl:

Erkänner: jag har inte bara luktat på vinet... Jag menar förstås "visa bara" eller "visa enbart" eller vad det heter... Börjar bra det här. :angel:

Visa enbart eller visa bara VAD?

Menar du alla inlägg från en spelare?
I så fall:
Gå till seniorforumet.
Klicka på antalet inlägg i denna tråd då får du upp en sorterad lista på vem som skrivit flest inlägg överst och sen i sjunkande ordning. Därefter klickar du på siffran (antalet inlägg av den användaren) och då får du upp ett fönster med den användarens inlägg.

I så fall:
Gå till seniorforumet.
Klicka på antalet inlägg i denna tråd då får du upp en sorterad lista på vem som skrivit flest inlägg överst och sen i sjunkande ordning. Därefter klickar du på siffran (antalet inlägg av den användaren) och då får du upp ett fönster med den användarens inlägg.

Ah, vad smart du är, lyckades inte lista ut att det var det det kanske betydde!

Och @majola gör inte som jag, jag klickade på användarnamnet istället för siffrorna typ tusen gånger, otroligt irriterande att få göra om allt! :eek:

I så fall:
Gå till seniorforumet.
Tusen tack!

@Habina : jag ska definitivt inte ha något mer. Förutom en kaffe kanske.

I så fall:
Gå till seniorforumet.

10 år på buke och jag har SÅ velat ha en sån funktion! Menar du alltså at den funnits där hela tiden? :banghead:

Och med det avslöjandet om min okunskap har även jag hittat tråden :)

Bästa sällskapsresan filmen är såklart SOS! "Om du vinner lovar jag att inte ha huvudvärk i en hel månad" :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 644
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 451
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar