Jodå fick en god drink en gång, på rödvin och fanta. Det låter uräckligt men är riktigt gott.Alltså nog för att jag är nykterist... Men man blandar väl inte rödvin? Jag kan däremot hälla upp en utmärkt Chardonnay från 1973.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jodå fick en god drink en gång, på rödvin och fanta. Det låter uräckligt men är riktigt gott.Alltså nog för att jag är nykterist... Men man blandar väl inte rödvin? Jag kan däremot hälla upp en utmärkt Chardonnay från 1973.
Jodå fick en god drink en gång, på rödvin och fanta. Det låter uräckligt men är riktigt gott.
Lita av varje?
Jag misstänker dig mindre om du talar om vad den heter
Så såg jag ut när jag fick förslaget , glad att jag testade.
Va finns det beach i Åre?!Det blir mitt andra besök i Åre, det förra kantades av palmer och after beach.
Inte riktigt Åre men i närheten. Nulltjärnarna, det var en helt otrolig strand där. Kändes som man förflyttade sig någon helt annanstans.Va finns det beach i Åre?!
Alltså alla filmerna har sin charm, första filmen i sol och värme, "Det finns svenskt kaffe på hotellet", andra filmen i snö och skidåkning, "vikten på dalskidan älskling" (nog så viktigt att tänka på i den här leken). Sen har vi SOS, med sin ubåts jakt, nog så aktuell i våra dagar. Den ofrivilliga golfaren får mig att längta till skottland, och Hälsoresan, ja varför inte om jag slipper fasta...Information från LL (obligatoriska frågan)
Eftersom det tar en stund att ta sig till Åre och bilkön bara rör sig långsamt framåt så måste vi fördriva tiden med något, så vad är bättre än lite frågesport?
Vilken av Sällskapsresan-filmerna tycker du är bäst och varför
(eller minst sämst, hur man nu ser på saken )
Ska besvaras innan DL1
Blandar raskt en kopp kaffe med lite vispgrädde och en skvätt ouzo.
Vilka resor du varit ute på?Icke godkänt, du är ju reseledare, sådanna är alltid nyktra
Sist jag kollade var @glömmerallt upptagetOch ändå googlade jag namnet! Borde byta namn med @glömmerallt tror jag
Uppenbarligen inte på dinaVilka resor du varit ute på?
Alltså alla filmerna har sin charm, första filmen i sol och värme, "Det finns svenskt kaffe på hotellet", andra filmen i snö och skidåkning, "vikten på dalskidan älskling" (nog så viktigt att tänka på i den här leken). Sen har vi SOS, med sin ubåts jakt, nog så aktuell i våra dagar. Den ofrivilliga golfaren får mig att längta till skottland, och Hälsoresan, ja varför inte om jag slipper fasta...
I övrigt blir jag lite nervös när alla dricker hela tiden, VEM ÄR DET SOM KÖR EGENTLIGEN? Vi var ju på väg till Åre... Om det går att ställa likhetstecken mellan fartdårar och fyllekörning så har jag några att välja på...
vänta här nu....Jag har inte åkt utförsåkning sedan jag gick på högstadiet, ca 1787.
böjd att hålla med,@Habina ?? Hon fyller ju alla den eländes nykteristen, jag börjar ana att nykterister är sådana, så var åtminstone våran fyllechaufför, alltså hon som dansade på borden...
vänta här nu....
1787?
Var inte du nybliven mamma?