Snowroller (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska man se på avatarer är du klart misstänkt, din ser ulvig ut som bara den. Tror minnsan det är en psykopat på din bild, se bara blicken.

För att inte tala om att allt Mårran rör vid förvandlar sig till is... Men borde det inte vara ett gott tecken att jag inte bytt till en snäll och oskyldig avatar som förleder folk till att tro att jag är snäll och rar? Dessutom längtar Mårran längst inne efter värme och närhet till andra - men det ser vi ju hur det gick i förra leken. :( :mad:

Verkar som vi har två läger. Ett som dricker alkohol och ett som inte dricker alkohol. Alla som är nykterister är misstänkta av mig, hur kan man INTE gilla en iskall GT eller ett glas vin liksom??? Obs... Jag skämtade. (Känns som man måste skriva det varje gång :o )

Nyss hemkommen från ett iskallt ridhus är jag mer sugen på varm choklad och ett bad än sprit faktiskt ;)

Återkommer när jag tinat!

Jag börjar bli lite nervös - 5 timmar kvar till DL och här sitter vi och småpratar och myser! Hur ska jag veta vilka som är ulvar om alla bara är trevliga?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 650
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar