Snurrfian
Moderator
Ja hon vet hur man räknar till sju! Och hur man tittar på en filmsnutt på fartdårarnas framfart, nu gäller det bara att reda ut vem som är vem av dem...Hm vet du nåt som inte vi vet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja hon vet hur man räknar till sju! Och hur man tittar på en filmsnutt på fartdårarnas framfart, nu gäller det bara att reda ut vem som är vem av dem...Hm vet du nåt som inte vi vet
Och se om alla är fartdårar eller vi ha någon god spion med i skaran och kanske någon obetydlig medlöpare som inte får vara med.Ja hon vet hur man räknar till sju! Och hur man tittar på en filmsnutt på fartdårarnas framfart, nu gäller det bara att reda ut vem som är vem av dem...
Ska man se på avatarer är du klart misstänkt, din ser ulvig ut som bara den. Tror minnsan det är en psykopat på din bild, se bara blicken.Ska man gå efter avatarerna är @cirkus klart misstänkt med den färgskalan.
Ska man se på avatarer är du klart misstänkt, din ser ulvig ut som bara den. Tror minnsan det är en psykopat på din bild, se bara blicken.
@Dentaku alltså den du har nu är ju typ läskigare än din förra
Det här är min vanliga, den har jag haft i flera år. Bläckisvarianten var bara tillfällig.
Åh vilket roligt tema @Paddington !
Hm, om @Habina är bartender så får väl jag vara servitris eller nåt och hålla koll på skvallret och de större händelserna på byn
Aha! Har inte tänkt på den förut Men brukar ju mest hålla till på Hund så kanske är därför
Jag är blind helt enkelt!Jag skriver där ibland också.
Varm choklad med en generös mängd Amaretto rekommenderas i din situation+ ett varm bad.Nyss hemkommen från ett iskallt ridhus är jag mer sugen på varm choklad och ett bad än sprit faktiskt
Återkommer när jag tinat!
Japp!Skvallertant!
Jag kör detsammaNyss hemkommen från ett iskallt ridhus är jag mer sugen på varm choklad och ett bad än sprit faktiskt
Nyss hemkommen från ett iskallt ridhus är jag mer sugen på varm choklad och ett bad än sprit faktiskt
Jag kör detsamma
Ligger i ett hett bad och läser ikapp på mobilen
Börjar fundera på vad man ska kunna teoria om i detta sällskapet