Snowroller (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad är detta? Är alla fulla utom jag? Jag kör definitivt inte, blåvägrar, anser fortfarande att fjällen ska besökas sommar eller höst.
/Shaggy muttrar över att prospektets resebeskrivning var så "kreativ"
@Habina nu får du sluta supa ner reseledaren

Jag är inte full, bara trött. Och varför ska folk boka in möten när jag är trött? :mad: Jäkla ohyfs. Jag lär inte kunna komma dit i pyjamas heller.

Det här börjar mest påminna om en tonårsresa oavsett resmål, allt går ut på att dricka så mycket som möjligt... :cautious: Men men det borde göra det lättare att få ulvarna/fartdårarna att avslöja sig, @Hedinn har ju visat vägen! :up:

Alla dricker utom jag? Fan vad kul att umgås med fulla dryga människor hela tiden O_o
Eller ni blir glada och roliga när ni druckit?

En kompis till mig när jag gick på gymnasiet kunde fan inte dricka!
Varenda gång hon blev full började hon prata om meningen med livet och jag vet inte allt. Slutade med att hon alltid satt och grät :crazy:
Jättetrevligt fyllesällskap :p

Med en totalförvirrad Shaggy som sitter nykter i ett hörn och försöker stänga ute fyllesångerna
Ja vi var ju tvungna att skråla själva ju då inget band dök upp!:meh:
Ledsen om vi störde men vi är ju på väg till semester!!! Och en färdknäpp hör ju till?;)
Dock tillhör jag dem som blir glada och trevliga när dom dricker:D och blir aldrig redlöst full , 1-3 öl ligger min konsumtion på när det beger sig

Det här börjar mest påminna om en tonårsresa oavsett resmål, allt går ut på att dricka så mycket som möjligt... :cautious: Men men det borde göra det lättare att få ulvarna/fartdårarna att avslöja sig, @Hedinn har ju visat vägen! :up:
Ja alkohol kan lossa tungornas band och underlätta att ulvarna försäger sig- tror du är något på spåren !!
:up:

Alla dricker utom jag? Fan vad kul att umgås med fulla dryga människor hela tiden O_o
Eller ni blir glada och roliga när ni druckit?

En kompis till mig när jag gick på gymnasiet kunde fan inte dricka!
Varenda gång hon blev full började hon prata om meningen med livet och jag vet inte allt. Slutade med att hon alltid satt och grät :crazy:
Jättetrevligt fyllesällskap :p
Äh jag dricker just nu åtminstone, är på jobb. Gratis drinkar med självbetjäning är godare än svindyra dock. Kommer förhoppningsvis att ansluta mig ikväll. Det blir dock att rösta i förväg så att jag inte missar. Det blir dock vissa problem att åstadkomma annat än OT teorier just nu.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 650
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar