Jag har en känsla av att jag har åldrats en del sedan jag fick barn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har en känsla av att jag har åldrats en del sedan jag fick barn.
Vad är detta? Är alla fulla utom jag? Jag kör definitivt inte, blåvägrar, anser fortfarande att fjällen ska besökas sommar eller höst.
/Shaggy muttrar över att prospektets resebeskrivning var så "kreativ"
@Habina nu får du sluta supa ner reseledaren
Bra, jag är absolut för självbetjäning.Ok. Baren är härmed stängd fram till 20:00 för alla utom mig och @Hedinn.
Då blir det du och jag med våra öronproppar i det där hörnetAlla dricker utom jag? Fan vad kul att umgås med fulla dryga människor hela tiden
Eller ni blir glada och roliga när ni druckit?
Då blir det du och jag med våra öronproppar i det där hörnet
Då blir det du och jag med våra öronproppar i det där hörnet
Och jag! Jag dricker mig aldrig full, men kan ta en god drink eller så, men det ska va gott och helst bara en. Annars mår jag dåligt eller somnar om jag dricker mer :S
Ja vi var ju tvungna att skråla själva ju då inget band dök upp!Med en totalförvirrad Shaggy som sitter nykter i ett hörn och försöker stänga ute fyllesångerna
Ja alkohol kan lossa tungornas band och underlätta att ulvarna försäger sig- tror du är något på spåren !!Det här börjar mest påminna om en tonårsresa oavsett resmål, allt går ut på att dricka så mycket som möjligt... Men men det borde göra det lättare att få ulvarna/fartdårarna att avslöja sig, @Hedinn har ju visat vägen!
Äh jag dricker just nu åtminstone, är på jobb. Gratis drinkar med självbetjäning är godare än svindyra dock. Kommer förhoppningsvis att ansluta mig ikväll. Det blir dock att rösta i förväg så att jag inte missar. Det blir dock vissa problem att åstadkomma annat än OT teorier just nu.Alla dricker utom jag? Fan vad kul att umgås med fulla dryga människor hela tiden
Eller ni blir glada och roliga när ni druckit?
En kompis till mig när jag gick på gymnasiet kunde fan inte dricka!
Varenda gång hon blev full började hon prata om meningen med livet och jag vet inte allt. Slutade med att hon alltid satt och grät
Jättetrevligt fyllesällskap
Det här börjar mest påminna om en tonårsresa oavsett resmål, allt går ut på att dricka så mycket som möjligt... Men men det borde göra det lättare att få ulvarna/fartdårarna att avslöja sig, @Hedinn har ju visat vägen!
Du menar dessa?
Hm vet du nåt som inte vi vetSJU ulvar?!
Hm vet du nåt som inte vi vet