Paddington
Trådstartare
Men fantastik kul lek! och som sagt @Paddington aj lööööv juuuoch så ett speciellt omnämnande till allas våran bartender @Habina du blev bättre och bättre i baren!
![]()
Löööööv juuuuu toooo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men fantastik kul lek! och som sagt @Paddington aj lööööv juuuoch så ett speciellt omnämnande till allas våran bartender @Habina du blev bättre och bättre i baren!
![]()
Innebär det här slutet på alkoholserveringen?!![]()
Haha ja, jag hade lite smått panik där, vad tusan skrev jag så för nu kan jag ju inte ändra mig gah..åsså snurra jag till det igen.Priset var när du skriver ett inlägg på 2-3 ord och med flera smiles och hävdar att det inte är skämtsamt![]()
I det läget hade förmodligen ärlighet hjälpt bäst, jag visste ju att du ljög och undrade varför. Du liksom bekräftade att det verkligen var skumt.Haha ja, jag hade lite smått panik där, vad tusan skrev jag så för nu kan jag ju inte ändra mig gah..åsså snurra jag till det igen.![]()
Ja det är så himla sorgligt! Men det var dags. Hon har dragits med något neurologiskt i många år och gradvis försämrats vad det gäller balans och muskeltonus. Samtidigt så har hon varit fin i hull och päls men jag tror att hon blev senil på slutet - hon gick runt i huset som en osalig ande och hade svårt att komma till ro och vara som en vanlig katt.
Hon blev akut sämre vid 18-tiden och fick kramper när hon skulle äta, det som fick mig att reagera mest var att de andra djuren reagerade så starkt. Hundarna och kattpojken blev rädda och sprang och gömde sig. Den vita diva-katten som alltid varit gammelkattens tillskyndare gjorde tvärt om, hon ville vara nära. Då förstod jag att det måste ske så fort det gick. Som tur var så kunde min kusin komma direkt.