Vi fattade att du var den enda som troligtvis kunde avslöja vår bluff runt Mirtai. ffa pga rutin. MEN
@quarter4ever var väldigt bra på det nu på sluttampen
Inatt hade vi först valt att käka q4 men insåg att fan om hon försvann så fanns liksom ingen god roll kvar åt vårt trumfkort (Mirtai) så vi var tvugna att käka spionen som var den enda som verkligen kunde bevisa en massa jobbiga saker.
@Artline synade mig vid ett tillfälle (vem hade fått extraröster - inte fan visste jag, det visste ju q4e) och jag ignorerade och hoppades att hon skulle dö lite passande.
Samma sak med
@glömmerallt som snällt talade om för mig vem som skickat en sia.....jag ignorerade det. Förlåt men vad skulle jag säga. Jag hade ju redan innan låtsats att jag siat bollen_ Hade jag hållt igen med det hade jag kunnat få med dig på att jag siat q. Fyfan vad svårt det är att luras trovärdigt. Man får inte vara för ärlig och säga allt.
MEN
@quarter4ever var riktigt vass på sluttampen. Vilken förändring från en glad pladdrig gamäng till en som verkligen var jobbig för oss.....när hon började ventilera tankarna om hur Mirtai kunde blivit god var du...jobbig
Jag har haft buskul under denna lek och för min mentala hälsa är det bra att den är slut.
Visst vann min sida?
Vi hade ett fantastisk samarbete hela vägen och särskilt igår var det underhållande att rösta samstämmigt på en god (förlåt
@Snurrfian ).
Och att få cred att vi spelade bra gjorde leken extra kul.
Jag kände mig psykotiskt och olade PÅ RIKTIGT för jag tänkte mig in i att vara god.
@glömmerallt hade bäddat så fint för alla möjligheter och jag tänkte vad fan - är man galen så är man.....