Snowroller (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och vad det gäller utröstningen av Q1 så var det också so jag trodde bara ulvar som strömröstade!!! sådär som man inte ska göra..:cautious:

ja tre nybörjare i goda nyckelroller mot 3 garvade luriga sluga eländiga ulvuslingar, vi hade ju behövt lite tur för att vinna( eh tja lottning- lite tur kanske ?)
Men hade vi tagot cirkus då det var på tapeten hade de blivit ett annat spel
men som sagt hjärnornas kamp den vann ni överlägset:bow::bow::bow:
vi nybörjare kan ju ha som tröstpris att vi hade iaf tur med lotten?:p

Jag är nog mest rutinerad av och spelade sämst, jag lyckades inte bara ha fel i nästan alla teorier jag fick inte iväg ett endaste litet paket till någon god. jag skickade till Art men hon blev ju käkad...

Det enda jag ångrar är att jag outade vem jag hade siat.
Jag skulle sparat infon om vem den siade var så att glömmerallt och lyan hade kunnat gå all in på Q.

Men kära vänner! Detta var ju redigt skoj.

Även om jag sörjer.

Jag märkte då ingen outning och jag visste ju om att du siat. :rofl:

Ni funderade inte på att skydda någon annan än mirtai?

Det enda jag ångrar är att jag outade vem jag hade siat.
Jag skulle sparat infon om vem den siade var så att glömmerallt och lyan hade kunnat gå all in på Q.

Men kära vänner! Detta var ju redigt skoj.

Även om jag sörjer.

Det missade jag också, att du outat det. Jag är inte så bra alltså

Kram:love:

Blev extra kul när @glömmerallt godförklarade mig med just den motiveringen ;)

Jag godförklarade dig inte det var det bara ni som försökte få det till jag protesterade ilsket ni gjorde mig väldigt frusterad där när ni påstod att du var godförklarad. :banghead::banghead::banghead:

Jag var ju medoch gjorde upp planen som lurade cirkus så just den delen lurade inte mig men det gjorde du ju alldeles utmärkt själv jag såg verkligen inget skumt i dig även om jag blev osäker på allt där efter att cirkus inte var tvilling. :p

Jag hade iallafall lite rätt om Art jag tröstar mig med det. :laugh:

ni måste ju tyckt det varit hysterskt kul när det tom kom upp mellan mig och GA och vi ändå INTE fattade, även om jag var väldigt inne på det scenariot...

Alltså möjligheten hade jag koll på sen innan men Mirtai var ju så väldigt god och oskum liksom:arghh: :banghead: :rofl:

Det är super roligt att ha dig tillbaka i lekarna @Mirtai :love: Trots att du lurade mig mer rejält än någon lyckats göra på väldigt länge, Du ger intryck att vara så förbaskat pålitlig:p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 644
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar