Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ja tre nybörjare i goda nyckelroller mot 3 garvade luriga sluga eländiga ulvuslingar, vi hade ju behövt lite tur för att vinna( eh tja lottning- lite tur kanske ?)
Men hade vi tagot cirkus då det var på tapeten hade de blivit ett annat spel
men som sagt hjärnornas kamp den vann ni överlägset
vi nybörjare kan ju ha som tröstpris att vi hade iaf tur med lotten?
ni måste ju tyckt det varit hysterskt kul när det tom kom upp mellan mig och GA och vi ändå INTE fattde, även om jag var väldigt inne på det scenariot...
ni måste ju tyckt det varit hysterskt kul när det tom kom upp mellan mig och GA och vi ändå INTE fattde, även om jag var väldigt inne på det scenariot...
Och vad det gäller utröstningen av Q1 så var det också so jag trodde bara ulvar som strömröstade!!! sådär som man inte ska göra..
Detta är den undrebaraste när hon sover innan hon har somnat för alltid. Klockan är kanske 19:40 när jag tar bilden
Det enda jag ångrar är att jag outade vem jag hade siat.
Jag skulle sparat infon om vem den siade var så att glömmerallt och lyan hade kunnat gå all in på Q.
Men kära vänner! Detta var ju redigt skoj.
Även om jag sörjer.
Tror @Paddington är rätt nöjd att slippa hålla koll på alla mina pm, funderingar, och ändringar av dold röst in absurdum...
Jag går och är värdinna en stund till åt gästerna!
TACK alla för en skitkul lek
Och vad det gäller utröstningen av Q1 så var det också so jag trodde bara ulvar som strömröstade!!! sådär som man inte ska göra..
Det enda jag ångrar är att jag outade vem jag hade siat.
Jag skulle sparat infon om vem den siade var så att glömmerallt och lyan hade kunnat gå all in på Q.
Men kära vänner! Detta var ju redigt skoj.
Även om jag sörjer.
Du, det hade vi jävligt roligt åt
Jag märkte då ingen outning och jag visste ju om att du siat.
Ni funderade inte på att skydda någon annan än mirtai?
jodå --tydligen!!!Japp, alla fyra
Det tyckte vi var en bra plan. För alla röstar väl inte på samma
Jag vill skicka ett särkskilt omnämnade och tack till @Myrten för uppslaget att låta ulvarna käka en av de egna så att spionen kunde godförklara den onde
Blev extra kul när @glömmerallt godförklarade mig med just den motiveringen
ni måste ju tyckt det varit hysterskt kul när det tom kom upp mellan mig och GA och vi ändå INTE fattade, även om jag var väldigt inne på det scenariot...