Snowroller (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så jag är inte så kass som jag trodde!
Har hållit cirkus för psykopaten länge
Och Mirtai och glömmerallt var nöten att knäcka, försökte ju få brevis att förstå att ett paket måste blivit fellevererat!

Det behövde du inte få mig att förstå, jag var medveten om risken att paketet kunde missbrukas redan när jag skikade det, varför tror du jag protestera så när folk ville godförklara mirtai;) Men det hande varit trist och inte dela ut något alls.

Däremot misstänkte jag henne inte så mycket då hon och övriga onda spelade väldigt bra. de behövde liksom inte mina paket för att lura mig det gjorde de så bra ändå:p

Jag tjurar mer över att jag skikade sian till cirkus jag var så säker på att hon var tvilling:banghead: :banghead:

Kan tänka mig det. Försökte stötta Snurrfian och ge tips om vad som var fel i det du skrev från telefon med 7% batteri. Den halvtaskiga täckningen inne i stallet gjorde att batteriet åts upp i förfärande takt. Jag vet inte hur mycket hon egentligen kunde läsa ut av det. Skriv fort, rätta det mest obegripliga, skicka var stilen. Jag hade inte batteri att läsa tråden utan fick skicka helt ur minnet.

Jo, hon hade det kämpigt och jag kände mig elak ibland men det måste man vara i en sån här lek. Gå över med en bulldozer om det krävs.

Men det var sjukt kul att få testa en specialroll :)
Och även om man blev totalt grundlurad så nyttigt och lärorikt att få spela med er erfarna :D

Det behövde du inte få mig att förstå, jag var medveten om risken att paketet kunde missbrukas redan när jag skikade det, varför tror du jag protestera så när folk ville godförklara mirtai;) Men det hande varit trist och inte dela ut något alls.

Däremot misstänkte jag henne inte så mycket då hon och övriga onda spelade väldigt bra. de behövde liksom inte mina paket för att lura mig det gjorde de så bra ändå:p

Jag tjurar mer över att jag skikade sian till cirkus jag var så säker på att hon var tvilling:banghead: :banghead:

Äh, hon siade dig så hon visste vem hon fått den ifrån :p

ajajajaj...
Och du skulle lyssnat till min förmaning att ALLTID stå redo att ändra röst i sista minuten, då hade vi tagit dem i sista DL!!!;)

Och jag siade cirkus natten jag dog, var så osäker på henne! Grämde mig att jag inte fick veta!

Helt galet rolig lek!

Men vilket jävla avslut!

Detta är den undrebaraste när hon sover innan hon har somnat för alltid. Klockan är kanske 19:40 när jag tar bilden

10914392_809141665811584_1933790457_n.jpg

När hon dött så blev jag nog psykopatgaeln och bestämde mig för att köra oledole. Vi hade ändå vunnit i min bok även om motståndet var grymt.

Jag hade lika gärna kunnat hamna på mig själv och då hade jag röstat där.

Och jag blev övertygad om att du var brevis iom paketet, du var den enda jag kunde komma på som skulle skicka paket till mig :)

Du skulle gått på hårdare om Lilltess i dina teorier bara även om det inte finns mycket att gå på.
Ja det kan jag hålla med om. Titta på hur MM skapade teorier om Snurrfian mer eller mindre ur tomma intet och därmed drog med sig alla. Nu är det lite lättare att göra senare i leken när folk kanske inte hinner gå tillbaka och lusläsa allt men man kan bygga teorier ur ingenting alls :D Det är sånt du lär dig med tiden :)

Jag vill skicka ett särkskilt omnämnade och tack till @Myrten för uppslaget att låta ulvarna käka en av de egna så att spionen kunde godförklara den onde
ni måste ju tyckt det varit hysterskt kul när det tom kom upp mellan mig och GA och vi ändå INTE fattade, även om jag var väldigt inne på det scenariot...

• Gilla
Reactions: MM
Helt galet rolig lek!

Men vilket jävla avslut!

Detta är den undrebaraste när hon sover innan hon har somnat för alltid. Klockan är kanske 19:40 när jag tar bilden

10914392_809141665811584_1933790457_n.jpg

När hon dött så blev jag nog psykopatgaeln och bestämde mig för att köra oledole. Vi hade ändå vunnit i min bok även om motståndet var grymt.

Jag hade lika gärna kunnat hamna på mig själv och då hade jag röstat där.

Söta kisen :love:

Det enda jag ångrar är att jag outade vem jag hade siat.
Jag skulle sparat infon om vem den siade var så att glömmerallt och lyan hade kunnat gå all in på Q.

Men kära vänner! Detta var ju redigt skoj.

Även om jag sörjer.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 644
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 451
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Secret Santa 2024
  • Vad gör vi? Del CCVI
  • Whamageddon 2024