Fast ni var väl fem ulvar? Å vi 4 varav Lilltess inte skrev så mycket för det var jag, cirkus och Mirtai som höll på som galna. Så våran lya är visst stor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gäller att göra det oväntade så ingenting är givet i nästa lek
Nej vi var 4. Jag hoppade ju av och fick en ersättare. Mitt bidrag var att sitta och läsa och skratta .Fast ni var väl fem ulvar? Å vi 4 varav Lilltess inte skrev så mycket för det var jag, cirkus och Mirtai som höll på som galna. Så våran lya är visst stor
Alltså möjligheten hade jag koll på sen innan men Mirtai var ju så väldigt god och oskum liksom
Det är super roligt att ha dig tillbaka i lekarna @Mirtai Trots att du lurade mig mer rejält än någon lyckats göra på väldigt länge, Du ger intryck att vara så förbaskat pålitlig
Det var ett grymt snyggt drag faktiskt.
host 800 inlägg. host
Nej, såhär kunde vi ju få mig godförklarad. Tror inte ens vu diskuterade möjligheten att göra så med någon annan av oss
jag noterade att det blev väääääldigt tyst från er it råden mellan varven ångrar att jag inte skrev det också!!Fast ni var väl fem ulvar? Å vi 4 varav Lilltess inte skrev så mycket för det var jag, cirkus och Mirtai som höll på som galna. Så våran lya är visst stor
Sammanfattning:
- Lita inte på någon
- Lita inte på något
- Ulvar kan bete sig precis hur som helst
shame on youNi hade ju kunnat få någon annan av er godförlarad menar jag, det var mest det jag undrade. Den tanken kom jag inte ens på förrän i slutet så då började jag blänga misstänksamt på Dentaku efter att cirkus så snällt upplyst mig om att Art höll henne som god efter första natten. Och att folk verkade godförklara D på enligt mig lite lösa grunder gorde ju inte saken bättre
Jag vet inte om jag borde erkänna det här men jag tyckte inte Cirkus röst på D var så jätteskumm för just misstänkte jag alla fast jag inte kom på en teori om en enda. Jag trodde för övrigt Q var ond ända till ni ändra era röster. Det var närmare att jag ändrade till henne än cirkus
Eftersom spionen bara ser vem som får paket och inte vad det innehåller så tänkte vi vara lite övertydligaNi hade ju kunnat få någon annan av er godförlarad menar jag, det var mest det jag undrade. Den tanken kom jag inte ens på förrän i slutet så då började jag blänga misstänksamt på Dentaku efter att cirkus så snällt upplyst mig om att Art höll henne som god efter första natten. Och att folk verkade godförklara D på enligt mig lite lösa grunder gorde ju inte saken bättre
Jag vet inte om jag borde erkänna det här men jag tyckte inte Cirkus röst på D var så jätteskumm för just misstänkte jag alla fast jag inte kom på en teori om en enda. Jag trodde för övrigt Q var ond ända till ni ändra era röster. Det var närmare att jag ändrade till henne än cirkus
precis det jag undrade över någon gång men tror att jag inte fick något svar(undrar varför)Eftersom spionen bara ser vem som får paket och inte vad det innehåller så tänkte vi vara lite övertydliga
Aha! Alltså jag tror jag missat alla hintar genom hela leken sånt man lär sig antar jag! när visste ni vem jag var? Roligt att lära sig
jag noterade att det blev väääääldigt tyst från er it råden mellan varven ångrar att jag inte skrev det också!!
Eftersom spionen bara ser vem som får paket och inte vad det innehåller så tänkte vi vara lite övertydliga
@Matmissbrukaren du glömde ju tom bort att jag var på din sida i början
Fast om ni försökt äta tex. cirkus så spelar det väl ingen roll om paketen hade synts eller ej, blir väl lika tydligt oavsett?