Snowroller (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså möjligheten hade jag koll på sen innan men Mirtai var ju så väldigt god och oskum liksom:arghh: :banghead: :rofl:

Det är super roligt att ha dig tillbaka i lekarna @Mirtai :love: Trots att du lurade mig mer rejält än någon lyckats göra på väldigt länge, Du ger intryck att vara så förbaskat pålitlig:p

Måste erkänna att jag jobbade hårt för att du inte skulle misstänka mig ;) tänkte att om jag lurar dig så lurar jag resten också.

Sedan spelade jag nästan för bra ibland, fick sudda och börja om med en del inlägg för att de var för avslöjande

Nej, såhär kunde vi ju få mig godförklarad. Tror inte ens vu diskuterade möjligheten att göra så med någon annan av oss

Ni hade ju kunnat få någon annan av er godförlarad menar jag, det var mest det jag undrade. Den tanken kom jag inte ens på förrän i slutet så då började jag blänga misstänksamt på Dentaku efter att cirkus så snällt upplyst mig om att Art höll henne som god efter första natten. Och att folk verkade godförklara D på enligt mig lite lösa grunder gorde ju inte saken bättre :meh:

Jag vet inte om jag borde erkänna det här men jag tyckte inte Cirkus röst på D var så jätteskumm för just misstänkte jag alla fast jag inte kom på en teori om en enda. Jag trodde för övrigt Q var ond ända till ni ändra era röster. Det var närmare att jag ändrade till henne än cirkus:o

Ni hade ju kunnat få någon annan av er godförlarad menar jag, det var mest det jag undrade. Den tanken kom jag inte ens på förrän i slutet så då började jag blänga misstänksamt på Dentaku efter att cirkus så snällt upplyst mig om att Art höll henne som god efter första natten. Och att folk verkade godförklara D på enligt mig lite lösa grunder gorde ju inte saken bättre :meh:

Jag vet inte om jag borde erkänna det här men jag tyckte inte Cirkus röst på D var så jätteskumm för just misstänkte jag alla fast jag inte kom på en teori om en enda. Jag trodde för övrigt Q var ond ända till ni ändra era röster. Det var närmare att jag ändrade till henne än cirkus:o
shame on you:cool:

Eftersom spionen bara ser vem som får paket och inte vad det innehåller så tänkte vi vara lite övertydliga

Aha! Alltså jag tror jag missat alla hintar genom hela leken :p sånt man lär sig antar jag! :) när visste ni vem jag var? Roligt att lära sig :)

Räkna inte med det:angel: Jag började spela 2006;)

Hälsningar hon som förstod att Dentaku var ängel först när ulvarna var vänliga nog att tala om det... Jag ser det som ett tack för paketen:idea:

Anade att det var den rollen Mirtai menade när hon sa att hon hade koll på Ds roll.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 640
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar