Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
tycker du haft dålig ordning i baren @Habina, vad sjutton skulle du supa mig under bordet för somQ1? Tur jag fick lite revanch där på slutet, så folk ser att jag är som riktigt folk och inte som ulvar( för de är INTE som riktigt folk) Eller hurHaha, tack för att fått vara med på ett hörn. Jag är för övrigt känd som "den nyktra bartendern" efter min tid som student i Uppsala. Hängde på en förening som hade en bar och det var oftast jag som stod där eftersom jag kunde hålla ordning på alla fulla kompisar.
tycker du haft dålig ordning i baren @Habina, vad sjutton skulle du supa mig under bordet för somQ1? Tur jag fick lite revanch där på slutet, så folk ser att jag är som riktigt folk och inte som ulvar( för de är INTE som riktigt folk) Eller hur
Jo jag såg det men jag förstår inte att inte alla andra såg det. Nu satt jag ju med facit och då är det ju lätt att vara kaxig
Ehhh vad var det jag sa om ANSVARSFULL ALKOHOLSERVERING!!!Jag kan inte hjälpa att @Paddington sade åt mig att ALDRIG sluta servera en gäst.
Hur kunde ni ulvar veta vem dentaku var redan första dl? Eller skrev ni inte det? För då fick ni skydd i paketet antar jag eftersom ni åt en egen?
Fatta frustartionen när MM sitter och mer eller mindre skirker att hon är ulv och ingen lyssnar på min kära tvillings desperata försök att få er att se det.
den där brumbjörnen... muttrar muttrar hon VET ju att det finns ingen hejd på mig när jag börjar!!Jag kan inte hjälpa att @Paddington sade åt mig att ALDRIG sluta servera en gäst.
redan gjort var tvåa i könGlöm nu inte att anmäla er till nästa lek
ja tre nybörjare i goda nyckelroller mot 3 garvade luriga sluga eländiga ulvuslingar, vi hade ju behövt lite tur för att vinna( eh tja lottning- lite tur kanske ?)
Men hade vi tagot cirkus då det var på tapeten hade de blivit ett annat spel
men som sagt hjärnornas kamp den vann ni överlägset
vi nybörjare kan ju ha som tröstpris att vi hade iaf tur med lotten?
kicka`na!!Ehhh vad var det jag sa om ANSVARSFULL ALKOHOLSERVERING!!!
Kan tänka mig det. Försökte stötta Snurrfian och ge tips om vad som var fel i det du skrev från telefon med 7% batteri. Den halvtaskiga täckningen inne i stallet gjorde att batteriet åts upp i förfärande takt. Jag vet inte hur mycket hon egentligen kunde läsa ut av det. Skriv fort, rätta det mest obegripliga, skicka var stilen. Jag hade inte batteri att läsa tråden utan fick skicka helt ur minnet.Jag är bara glad att jag lyckades
Och vem din tvilling var fattade vi i samma stund hon började sörja
Eftersom vi visste att vi inte försökt äta henne men det visste inte hon blev det ganska tydligt. Hon hintade ganska friskt upplevde vi