Snowroller (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min stora miss var att inte skydda Artline - det skrev jag först men så gjorde LL mig nojig genom att för första gången påpeka att jag kunde ändra mig fram till 10, så jag velade fram och tillbaka och ändrade mig tillslut. :banghead:

Haha, tack för att fått vara med på ett hörn. Jag är för övrigt känd som "den nyktra bartendern" efter min tid som student i Uppsala. Hängde på en förening som hade en bar och det var oftast jag som stod där eftersom jag kunde hålla ordning på alla fulla kompisar. ;)
tycker du haft dålig ordning i baren @Habina, vad sjutton skulle du supa mig under bordet för somQ1? Tur jag fick lite revanch där på slutet, så folk ser att jag är som riktigt folk och inte som ulvar( för de är INTE som riktigt folk) Eller hur;)

I övrigt var det en mardrömslek att vara ängel, jag hade verkligen noll koll så jag gjorde ingen som helst nytta kände jag...

Som bartender måste jag erkänna att jag hade stenkoll. Ha, klart att Lilltess var ond! Sedan kändes det sååå självklart med Lobelia och Snurrfian. :banghead: Efter de tabbarna vågade jag nästan inte gissa längre, men jag trodde att i alla fall cirkus var ond.

Hur kunde ni ulvar veta vem dentaku var redan första dl? Eller skrev ni inte det? För då fick ni skydd i paketet antar jag eftersom ni åt en egen? :)

Hur kunde ni ulvar veta vem dentaku var redan första dl? Eller skrev ni inte det? För då fick ni skydd i paketet antar jag eftersom ni åt en egen? :)

Eftersom vi visste att vi inte försökt äta henne men det visste inte hon blev det ganska tydligt. Hon hintade ganska friskt upplevde vi

• Gilla
Reactions: MM
ja tre nybörjare i goda nyckelroller mot 3 garvade luriga sluga eländiga ulvuslingar, vi hade ju behövt lite tur för att vinna( eh tja lottning- lite tur kanske ?)
Men hade vi tagot cirkus då det var på tapeten hade de blivit ett annat spel
men som sagt hjärnornas kamp den vann ni överlägset:bow::bow::bow:
vi nybörjare kan ju ha som tröstpris att vi hade iaf tur med lotten?:p

ja tre nybörjare i goda nyckelroller mot 3 garvade luriga sluga eländiga ulvuslingar, vi hade ju behövt lite tur för att vinna( eh tja lottning- lite tur kanske ?)
Men hade vi tagot cirkus då det var på tapeten hade de blivit ett annat spel
men som sagt hjärnornas kamp den vann ni överlägset:bow::bow::bow:
vi nybörjare kan ju ha som tröstpris att vi hade iaf tur med lotten?:p

Tack :D

Jag är bara glad att jag lyckades :p
Kan tänka mig det. Försökte stötta Snurrfian och ge tips om vad som var fel i det du skrev från telefon med 7% batteri. Den halvtaskiga täckningen inne i stallet gjorde att batteriet åts upp i förfärande takt. Jag vet inte hur mycket hon egentligen kunde läsa ut av det. Skriv fort, rätta det mest obegripliga, skicka var stilen. Jag hade inte batteri att läsa tråden utan fick skicka helt ur minnet.

Eftersom vi visste att vi inte försökt äta henne men det visste inte hon blev det ganska tydligt. Hon hintade ganska friskt upplevde vi

Aha! Alltså jag tror jag missat alla hintar genom hela leken :p sånt man lär sig antar jag! :) när visste ni vem jag var? Roligt att lära sig :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 648
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 451
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025