Snowroller (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så jag är inte så kass som jag trodde!
Har hållit cirkus för psykopaten länge
Och Mirtai och glömmerallt var nöten att knäcka, försökte ju få brevis att förstå att ett paket måste blivit fellevererat!

och fick noja ändå i slutet att cirkus skulle vara god trots allt, som jag skrev tidigt- det här en gammal slug lya som mumsar nybörjare med ett gapflabb!

Uppdatering

Efter den senaste lavinen när hon hade fått jobba övertid för att hantera alla skadade kände Dentaku att luften gått ur henne. Inte en dag till på sjukstugan! Hon sjukskrev sig själv på obestämd tid….

Dentaku var Vårdcentralens sjuksyster (Ängel)

Eftersom det nu är 2-2 (egentligen 1-2, men röstfifflaren har 2röster) och det bara kan sluta genom lottdragning så har jag och min kompis skött detta åt er på gammalt hederligt sätt...

Pontus Raggare körde på med sin Whiskyn viskar ditt namn men ingen hörde riktigt på vad han sjöng om. Efter förtifemtifjärde gången var alla ganska så less på refrängen och i stället för att klämma i och sjunga med så började de klämma hårdare och hårdare i sina glas.

Plötsligt gick det upp ett ljus för en av barhängarna – det är ju dags att tänka på refrängen!
I morgon är stora stugbytardagar och dags att lämna Åre för att göra plats för nya (galna) skidåkare!

Bäst att komma igång tidigt för att slippa de värsta köerna, de som kört på alkholfritt passade på att packa väskorna och ge sig iväg omgående medan övriga får sova av sig ruset i stugorna och sedan trängas med övriga på vägarna någon gång framåt lunch….

Baren tömdes snabbt och bara den förvånade bartendern stod kvar och undrade vart alla tog vägen….

Men vinnarna var ju de som kom iväg tidigt från Åre

Grattis GODA!!!!!

Och FANTASTISKT BRA SPELAT AV ALLA!!!!!!

ok lekledaren@paddington

vad hände med käket frös det inne?
Eller håller du på med värsta uppdateringen?
ÄR det dags för DL så vi ska rösta?

Eftersom det nu är 2-2 (egentligen 1-2, men röstfifflaren har 2röster) och det bara kan sluta genom lottdragning så har jag och min kompis skött detta åt er på gammalt hederligt sätt...

Fast det stämmer väl inte? Även om det blir en ond som åker i lynchen så käkar ju den kvarvarande ulven upp Q som en mumsbit :devil:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 650
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar