Snowroller (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
19.43 glömmerallt röstar på matmissbrukaren
21.27 Dentaku röstar på cirkus
21.31 Quarter4ever röstar på Cirkus

21.33 Matmissbrukaren röstar på Cirkus
21.39 Cirkus röstar på Dentaku
21.45 Mirtai röstar på Quarter4Ever
21.59 Mirtai ändrar sin röst till Dentaku
22.00 Matmissbrukaren ändrar sin röst till Dentaku

Uppdatering

Nu var det dags för lite action – hon hade varit lugn och snäll hela veckan och hållit sina kamrater sällskap men nu behövde hon åka av sig all uppsamlad irritation, frustration och ilska hon samlat på sig, dels under resan men även tidigare. Stärkt av lite glühwein och en extra shot innanför västen gav hon sig av till Åres offpist område. HÄR skulle åkas!!

I sin frustration hann hon inte uppmärksamma (eller så ignorerade hon dem) varningsskyltarna, och drog iväg i högsta fart. Det dröjde inte länge förrän hon hörde ett dån ovanför sig som bara växte och växte, snömassor började omringa henne och hon drogs iväg i årets värsta lavin!

Alla i Åre hörde lavinens framfart och skidade iväg så fort skidorna bar, dock var den en person som inte uppmärksammade faran. Hen kom åkandes på sin spark på Åres riksväg med musiken dundrande i hörlurarna – för den där postrundan var ju ganska så händelsefattig varje dag….

Cirkus vad Fartdåre (psykopat)
GlömmerAllt var brevbärare

Jag och min kompis :)

Snowroller-1024x725.jpg

• Gilla
Reactions: MM
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 650
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar