Snowroller (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag anar en lya här med MM och Mirtai! Jag har klart och tydligt misstänkt cirkus länge och använt just uttrycket syna i mina funderingar. Första gången tror jag var när jag ställde Lobelia v/s cirkus. Att den enes roll kommer ge den andras. Lobelia var god så jag hoppas innerligt att cirkus är ond!!!

Jag anar en lya här med MM och Mirtai! Jag har klart och tydligt misstänkt cirkus länge och använt just uttrycket syna i mina funderingar. Första gången tror jag var när jag ställde Lobelia v/s cirkus. Att den enes roll kommer ge den andras. Lobelia var god så jag hoppas innerligt att cirkus är ond!!!

Vadå? Jag röstar ju på cirkus för att jag tror hon är ond!

Gllmmerallt kan också ingå i den lyan ... Jag observerade att bollen__gillade mitt utbrott efter att snurrfian röstades ut då jag direkt pekade ut Mirtai och / eller gllmmerallt så nu när leken går in i ett avgörande skede så känner jag att det är dags att avgöra på riktigt!
Och dentaku måste vara god, jag har väntar och vridit på det men finner inget annat svar så är jag lurad får jag gratulera onda till en bra genomförd lek ! Annars tar vi er imorgon!

Matmissbrukaren ändrar sin röst till Dentaku

För jag tror hon har lurat oss alla och är en ulv som gömt sig jävligt bra.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 650
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar