Snowroller (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Va? Lilltess-incidenten och att den var till för att få cirkus att verka god är väl i högsta grad något jag själv tror.

I övrigt undrar jag vad som fick Snurrfian att uttala sig så tydligt mot MM när hon blev utröstad. Jag utesluter inte alls att hon hade någon extrainfo. Även om hon inte hade fått något paket själv så kunde hon ju fått information från Shaggy om Shaggy fått paket? Det hade visserligen krävt att Shaggy fått det redan första dagen men jag utesluter det som sagt inte.

Angående Shaggy - hon hade dig, mig, Artline och Lobelia som misstänkta.
Dig och mig på en så tunn teori så jag vet inte vad och dom andra två vet vi var goda. Så att hon visste något tvivlar jag på.

Angående Shaggy - hon hade dig, mig, Artline och Lobelia som misstänkta.
Dig och mig på en så tunn teori så jag vet inte vad och dom andra två vet vi var goda. Så att hon visste något tvivlar jag på.

Den teorin var fasligt tunn, ja. Men som sagt, jag utesluter ingenting och även om hon visste något var hon ju tvungen att skapa en teori.

Va? Lilltess-incidenten och att den var till för att få cirkus att verka god är väl i högsta grad något jag själv tror.

Absolut, det var den andra delen jag ifrågasatte :)

Det där med Lilltess blir jag inte klok på! Var det medvetet eller inte? Och var det ett sätt att ond-, eller godförklara Cirkus? :banghead:

Jag vet inte hur jag ska göra!!

Jag kommer bara gå runt i cirkelspår känner jag! Jag må vara helt fel ute men det kan jag lika gärna vara vem jag än röstar på så av tidigare angivna skäl:

Dentaku röstar på cirkus

Hoppas jag tror på rätt läger här nu
Quarter4ever röstar på Cirkus

Har länge velat syna henne och hoppas att det är rätt att göra det idag!

Jag kan likaväl lägga min röst jag med. Jag har sedan tidigare misstänkt Cirkus och idag är det extra viktigt att goda sidan samlar sina röster och ser till att få ut en ond och Cirkus är en av mina högst misstänkta sedan hon gick på Dentaku och dessutom var med och röstade på Bollen.

Matmissbrukaren röstar på Cirkus

Hoppas jag tror på rätt läger här nu
Quarter4ever röstar på Cirkus

Har länge velat syna henne och hoppas att det är rätt att göra det idag!

I en röstning du själv sagt kan vara avgörande så borde du väl inte rösta på någon bara för att du vill syna den?:crazy:

Det där gjorde dig inte direkt mindre misstänkt känns rätt mycket vända kappan efter vinden.

Jag orkar inte teoria. Det tog slut klockan 19:46 :cry::cry:och jag är fortfarande knäckt.
OleDoleDoffKinkelaneKoffKinkelaneBinkeBaneOleDoleDoff - det stannade på ....vadfan :arghh::nailbiting::rage::eek:

Men jag kan ju inte rösta där. Den enda som är godförklarad i leken där ingen vet något om någon. Jo tamejfasen. Varför inte? Varför tro på Spionen? Det kan ju vara så att vi har fel i det vi TROR men inte vet.

cirkus röstar på Dentaku

WTF, med tanke på hur jag velat hela kvällen och med den senaste mycket konstiga röstmotiveringen...

Mirtai röstar på Quarter4Ever

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 650
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tik som "luktar gott"
  • Uppdateringstråd 30