Japp efter kontroll så hade jag fel om lilltess! Hon är ju min partykompis från igår
Har skrivit i listan som jag svarat på så nu står det nåt om alla i den. Kommer lägga den i ett eget inlägg strax då telefonen och jag inte är överens om att det ska gå
Deltagare:
1. Artline
Har inte skrivit mycket alls, får se om det kommer in mera under kvällen så man kan tycka något om hen sedan
2. Majola.
Nybörjare som varit aktiv och drog igång hela förfesten igår genom att outa att hon minsann gjort mer än att lukta på vinet
. Frågan är om hon är en partycrasher ( ulv) eller en god som behövt en styrketår ? Hm
3. Lilltess
edit. Tror jag blandar ihop henne med snurrfian. Återkommer när jag kollat.
Japp efter kontroll så hade jag fel om henne
Var snabb att springa till baren och beställa GT. Verkar vara med för att festa snarare än att köra hårt i backen.
4. Dentaktu.
Bekymrar sig över att alla ska tro att hon är ond tack vare lurvig avatar .... verkar tycka att vi har det så misstänkt trevligt alla att tom ulvarna verkar trevliga i försnacket -tja givetvis är alla trevliga tills de bekänner färg och nu är det frågan var Dentaku befinner sig på gråskalan
5. glömmerallt
skrev bara lite igår och osynlig idag
6. bollen__ mest dividerat om hundforumet med dentaku och dennes avatarbyte....
7. cirkus också osynlig idag och inte mycket som skrevs igår heller förutom lite allmänna forumråd hur man hittar vad deltagarna skrivit i tråden
8. Mirtai
Tycker att hon efter ha tinat i badet nu börjat använda hjärncellerna och börjar leta efter något att ta fasta på
9. Quarter4ever
Jag!
10. Snurrfian har jag lyckats blanda ihop med lilltess av någon anledning
måste fundera på varför?
11. Matmissbrukaren har fått två "prickar " i protokollet redan
Gillar inte oss trevliga ( iofs högljudda)festmänniskor och gillar gråas anatomi
12 Lobelia
Har lyckats hitta fartdårarna via sina vänner Google och youtube. Synd att de var så välmaskerade att det inte gick att identifiera dem
13. Shaggy
Inte varit så aktiv måste se mer av för att tycka något.