Snowroller (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nä utan att du verkade skämta bort att du inte är en fartdåre som kör onykter utan du lämnar över det till den nyktra bartendern. Asså långsökt som tusan man va fan det är ju första DL paniken som griper tag i mig ;)
Ja men så är det ju denna första dag av massa OT:p
jag är en sån som gärna ska skämta lite när det passar , roligare så än bara ta allt på allvar...

Måste rösta nu, ridlektion ikväll.
Shaggy röstar på glömmerallt
som vill att den fulla ll ska köra bussen

För att du hade alldeles för hög fart i ett hopp i backen? :devil: :cautious:
Uh
Eh
Backen?:crazy:
Tja har ju knappt fått på mig pjäxorna än.
Hade ingen egen utrustning så var tvungen att hyra sådan och den där skiduthyraren tog verkligen sitt jobb på allvar när det tagit hela dagen att justera bindningarna!!

I övrigt blir jag lite nervös när alla dricker hela tiden, VEM ÄR DET SOM KÖR EGENTLIGEN? O_o Vi var ju på väg till Åre... Om det går att ställa likhetstecken mellan fartdårar och fyllekörning så har jag några att välja på... :cool:
Jag trodde det var @Paddington som körde i egenskap av vår reseledare, menar ni att jag ska behöva lita på att någon resedeltagare hittar vägen:eek: Hur vi vi då om vi kommer fram säkert?:cautious:
Det är jag som kör. Fast jag har bara C-kort så ni får åka lastbil istället.
Annars kan jag ringa
@Inte_Ung :)

Efter att du lura mig i föra leken låter ju Inte_ung alternativet bättre tycker jag:cool:

Det är nog tur att det inte är jag som kör i varje fall, jag är visserligen nykter men har inget körkort och dåligt lokalsinne:p

Dåligt lokalsinne säger du? Låt inte mig läsa kartan bara säger jag.
Fick göra det en gång och vi körde en två timmars omväg :rofl:
Nej. Jag får aldrig mer läsa kartan. Tur det finns gps numera!

Uh
Eh
Backen?:crazy:
Tja har ju knappt fått på mig pjäxorna än.
Hade ingen egen utrustning så var tvungen att hyra sådan och den där skiduthyraren tog verkligen sitt jobb på allvar när det tagit hela dagen att justera bindningarna!!

På tal om skiduthyrning så har jag aldrig åkt på sådana där morderna saker som snowbord och carvingskidor så jag vill gärna ha sådanna där gamla stadiga skidor jag plogade mig nerför backarna på som barn. Dessutom är stavar överkurs jag behöver händerna fria så jag kan ta emot mig när jag ramlar!

Så har man klarat av dagens sysslor och åtaganden och tänker att nu jäklars så har leken kommit igång med en massa teorianden och vad skådar mitt norra öga - samma pladder som tidigare?

Jag vet verkligen inte i vilken ände som jag ska börja nysta.
Jag b örjade läsa igenom allt från gårdagen och då med att reagera på lilltess när hon satte sig i baren direkt - men eftersom typ alla hängde med inser jag att det beteendet sticker ju inte ut det minsta. Sen så för ett ögonblick tyckte jag att q4e var lite mer nedtonad in denna lek, men näää - samma inläggsdiarree som i förra leken - så inget särskilt att notera där heller.

Men nån kan väl svara lite skumt på den obligatoriska frågan då? bollen_ googlade och lyckades ändå inte få rätt på om golfaren var ofrivillig eller oförglömlig. Och Matmissbrukaren först kom hon med ett stensäkert svar och sen var hon tvungen att fråga sin man. Inte ens detta är skumt.

Jag läser vidare och noterar att Lobelia hade planerat att rösta tidigt, men det hände inte - möjligt nånting att haka upp sig lite på, kan det bero på att hon och kompisarna vill vänta och se vartåt det barkar?

Shaggy kommer in i leken och lägger så småningom första rösten och som vanligt så tycker jag att första röst oftast är väldigt intetsägande, motiveringen är tunn som nattgammal is måste jag ju erkänna.

Nu ropar söta sambon att maten är klar - jag återkommer med notiser om resten av gänget.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 651
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar