Jag har inte åkt utförsåkning sedan jag gick på högstadiet, ca 1787.
Jag får bilder liknande skidscenerna ur Ronja Röverdotter i huvudet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte åkt utförsåkning sedan jag gick på högstadiet, ca 1787.
Jag sätter mig i baren.. kan VERKLIGEN inte åka skidor haha
Hoppas att det är 4 annars blir det som du säger tufft!Jag skulle tippa på att 1/3 är ulvar, så jag tror och hoppas att det bara är 4. 5 skulle bli svårt känner jag spontant!
Och en jätteviktig fråga: HUR gör jag visa alla???
Helt klart den förstaInformation från LL (obligatoriska frågan)
Eftersom det tar en stund att ta sig till Åre och bilkön bara rör sig långsamt framåt så måste vi fördriva tiden med något, så vad är bättre än lite frågesport?
Vilken av Sällskapsresan-filmerna tycker du är bäst och varför
Ska besvaras innan DL1
Information från LL (obligatoriska frågan)
Eftersom det tar en stund att ta sig till Åre och bilkön bara rör sig långsamt framåt så måste vi fördriva tiden med något, så vad är bättre än lite frågesport?
Ska besvaras innan DL1
Erkänner: jag har inte bara luktat på vinet... Jag menar förstås "visa bara" eller "visa enbart" eller vad det heter... Börjar bra det här.Visa alla vad?
Information från LL (obligatoriska frågan)
(eller minst sämst, hur man nu ser på saken )
Ska besvaras innan DL1
Jag skulle tippa på att 1/3 är ulvar, så jag tror och hoppas att det bara är 4. 5 skulle bli svårt känner jag spontant!
(eller minst sämst, hur man nu ser på saken )
Mitt första besök i åre