Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
på telpatisk nivå då eller ?Nä, men eftersom hon tittar djupt i mina så gräver det ju ett hål i mitt lager.....
Är hon hemma i ditt ide och nallar?Nä, men eftersom hon tittar djupt i mina så gräver det ju ett hål i mitt lager.....
jag hittar inte heller att TLV röstat ? @TeamLundVer ?TLV missar att rösta? Annars har alla röstat?
vi har samma leverantör.....Är hon hemma i ditt ide och nallar?
icket sa nicke- jag är hemma och packar så mycket jag hinner med tanke på lekenÄr hon hemma i ditt ide och nallar?
ok RIP TLV!UPPDATERING
![]()
Abby Whelan. Pressekreterare i Vita huset.
Presskonferens gällande presidentens förehavanden med Olivia Pope. Abby vill skydda sin vän Olivia men självklart göra ett bra jobb. Hon blir dock så nervös att hon istället för att svara "no comments" på de flesta frågor kring det påstådda förhållandet mellan presidenten och Olivia råkar avslöja att Olivia varit med presidenten i fritidshuset Camp David. Ensam. Crap tänker Abby! Hur ska jag lösa detta, pressen blev som tokiga. Hon bestämmer sig för att snabbt avsluta presskonferensen och ta sig därifrån för att undkomma fler frågor men råkar snubbla på en sladd till mikrofonen och faller handlöst ner från podiet och slår huvudet. Hårt. Hon blir sjukskriven och får tillbringa några veckor på sjukhus (eller Camp David kanske...)
TLV var Abby Whelan, bybo
(LL´s uppdateringar stämmer inte riktigt överens med serien, kanske.)
Stort grattis @quarter4ever är så glad för din skull.Vet precis känslan, sitter ju själv i mitt drömhus med hästarna i närheten.
![]()
tråkigt @MyrtenINFO
@Myrten har datakrångel och har bett om att få hoppa av, hon ersätts med @Snurrfian . Välkommen Snurris!
kommentar till detta:Röstlista DL1 KL 22
16.42 Habina röstar på quarter4ever
17.41 cirkus röstar på lilltess
17.46 Mirtai röstar på TeamLundVer
19.42 Blacksmithfarm röstar på FiaM
21.23 Myrten röstar på TeamLundVer
21.35 Lilltess röstar på FiaM
21.40 quarter4ever röstar på Lobelia
21.44 Artline röstar å Mirtai.
21.45 FiaM röstar på TeamLundVer
21.45 fio röstar på Cirkus
21.52 Lobelia röstar på cirkus