Scandal (Ulvlek)

@FiaM alltså förlåt för världens sämsta röstmotivering på dig. Jag är egentligen allergisk mot motiveringar att folk inte varit aktiv men jag fick inte ihop något annan. Har jobbat sen 16.00 och haft tillgång till mobilen väldigt begränsat. Och innan jag började jobba hade jag fullt upp :(

UPPDATERING
abby-looks-concerned.jpg

Abby Whelan. Pressekreterare i Vita huset.
Presskonferens gällande presidentens förehavanden med Olivia Pope. Abby vill skydda sin vän Olivia men självklart göra ett bra jobb. Hon blir dock så nervös att hon istället för att svara "no comments" på de flesta frågor kring det påstådda förhållandet mellan presidenten och Olivia råkar avslöja att Olivia varit med presidenten i fritidshuset Camp David. Ensam. Crap tänker Abby! Hur ska jag lösa detta, pressen blev som tokiga. Hon bestämmer sig för att snabbt avsluta presskonferensen och ta sig därifrån för att undkomma fler frågor men råkar snubbla på en sladd till mikrofonen och faller handlöst ner från podiet och slår huvudet. Hårt. Hon blir sjukskriven och får tillbringa några veckor på sjukhus (eller Camp David kanske...)

TLV var Abby Whelan, bybo

(LL´s uppdateringar stämmer inte riktigt överens med serien, kanske. :angel: )

UPPDATERING
abby-looks-concerned.jpg

Abby Whelan. Pressekreterare i Vita huset.
Presskonferens gällande presidentens förehavanden med Olivia Pope. Abby vill skydda sin vän Olivia men självklart göra ett bra jobb. Hon blir dock så nervös att hon istället för att svara "no comments" på de flesta frågor kring det påstådda förhållandet mellan presidenten och Olivia råkar avslöja att Olivia varit med presidenten i fritidshuset Camp David. Ensam. Crap tänker Abby! Hur ska jag lösa detta, pressen blev som tokiga. Hon bestämmer sig för att snabbt avsluta presskonferensen och ta sig därifrån för att undkomma fler frågor men råkar snubbla på en sladd till mikrofonen och faller handlöst ner från podiet och slår huvudet. Hårt. Hon blir sjukskriven och får tillbringa några veckor på sjukhus (eller Camp David kanske...)

TLV var Abby Whelan, bybo

(LL´s uppdateringar stämmer inte riktigt överens med serien, kanske. :angel: )
ok RIP TLV!
Gör ett bra jobb i goda lyan- så gott det går!

Hemma igen, dödstrött och skall sova. Vill bara notera att dl1 förstås inte säger så mycket (än), men det var trist att vi blev av med en god. Kan tänka mig att de tre rösterna på henne är enbart goda personer, likväl som någon ond. Någon större analys mäktar jag inte med just nu... :p

Stort grattis @quarter4ever är så glad för din skull. :heart Vet precis känslan, sitter ju själv i mitt drömhus med hästarna i närheten. :love:

Röstlista DL1 KL 22

16.42 Habina röstar på quarter4ever
17.41 cirkus röstar på lilltess
17.46 Mirtai röstar på TeamLundVer
19.42 Blacksmithfarm röstar på FiaM

21.23 Myrten röstar på TeamLundVer
21.35 Lilltess röstar på FiaM
21.40 quarter4ever röstar på Lobelia
21.44 Artline röstar å Mirtai.
21.45 FiaM röstar på TeamLundVer
21.45 fio röstar på Cirkus
21.52 Lobelia röstar på cirkus

Q4E 1
Lilltess 1
TLV 3
FiaM 2
Lobelia 1
Mirtai 1
cirkus 2

Hörni, jag ber om ursäkt för halvkass aktivitet och avhopp men jag fixar inte att spela från telefonen i någon större omfattning. Något gör att min dator är vansinnigt långsam på Buke. Ett script som kommer så fort jag är lite för snabb plus att sidorna tar evigheter att ladda.

När jag var LL skrev jag i Word och klistrade in och tog hem jobbdatorn på helgen. Dessutom höll @Artline ordning på saker. Nu blir jag bara frustrerad för att jag inte kan skriva tillräckligt mycket och har svårt att få överblick. Så det blir bäst såhär.

Röstlista DL1 KL 22

16.42 Habina röstar på quarter4ever
17.41 cirkus röstar på lilltess
17.46 Mirtai röstar på TeamLundVer
19.42 Blacksmithfarm röstar på FiaM

21.23 Myrten röstar på TeamLundVer
21.35 Lilltess röstar på FiaM
21.40 quarter4ever röstar på Lobelia
21.44 Artline röstar å Mirtai.
21.45 FiaM röstar på TeamLundVer
21.45 fio röstar på Cirkus
21.52 Lobelia röstar på cirkus

Q4E 1
Lilltess 1
TLV 3
FiaM 2
Lobelia 1
Mirtai 1
cirkus 2
kommentar till detta:
TLV var god- fick tre röster på sig- Mirtai , Myrten. och FiaM röstar på henne- alla kan vara goda-men jag tvivlar med tanke på att rösterna kom i hyfsat god tid innan dl faktiskt?
Jag är böjd att hålla med BSF i hennes fundering innan med antal onda /goda med 12 deltagare att 4 onda totalt är det logiska - inklusive den onda tvillingen, eller så ännu bättre är de 3 totalt på onda sidan- ja jo så kan det ju vara- ,men inget jag vill räkna med så här långt..
men i så fall är det max 3 onda i lyan oavsett hur man räknar- skulle det vara 5 onda från början- ja då är LL ondare än den ondaste helt enkelt !
Iom att jag själv la en udda röst ( Lobelia) så finns det bara två till som gjorde det : cirkus på Liltess och
Artline på Mirtai
Förutom TLV som fick 3 röster
så fick cirkus 2 röster
och FiaM 2 röster

klurar vidare ....

Som jag skrev redan i anmälningstråden så kommer jag att ha väldigt lite tid i helgen, men jag ska kunna rösta och teoria lite och fungerar internet på tåget så har jag närmare 8 timmar på tåg den här helgen... :cautious: Men från söndag kväll är jag på hemmaplan igen så jag får väl hoppas att jag kan få överleva så långt! :up:

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 754
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
16 856
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 002
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka