Scandal (Ulvlek)

Hörni, jag ber om ursäkt för halvkass aktivitet och avhopp men jag fixar inte att spela från telefonen i någon större omfattning. Något gör att min dator är vansinnigt långsam på Buke. Ett script som kommer så fort jag är lite för snabb plus att sidorna tar evigheter att ladda.

När jag var LL skrev jag i Word och klistrade in och tog hem jobbdatorn på helgen. Dessutom höll @Artline ordning på saker. Nu blir jag bara frustrerad för att jag inte kan skriva tillräckligt mycket och har svårt att få överblick. Så det blir bäst såhär.
ibland funkar det inte som man tänkt sig- det positiva är att du har fler lekar framöver att delta i ( se till att fixa datorn !) ser fram emot att leka med dig igen !:)

Hörni, jag ber om ursäkt för halvkass aktivitet och avhopp men jag fixar inte att spela från telefonen i någon större omfattning. Något gör att min dator är vansinnigt långsam på Buke. Ett script som kommer så fort jag är lite för snabb plus att sidorna tar evigheter att ladda.

När jag var LL skrev jag i Word och klistrade in och tog hem jobbdatorn på helgen. Dessutom höll @Artline ordning på saker. Nu blir jag bara frustrerad för att jag inte kan skriva tillräckligt mycket och har svårt att få överblick. Så det blir bäst såhär.
Om det inte är en ordentligt gammal/från början lite kapacitet och dator så låter det som du drabbats av virus eller malware.
Jag skulle i så fall kört malarebytes (går att ladda ner gratis) och/eller bytt webläsare. Google chorme är oftast snabbare än IE.

Lika bra att rösta nu.. Jag ska snart äta och för sambon är måltider heliga. Jag har ingen aning om nått men fio röstar på Cirkus

Bara för att jag tycker hon verkar undvikande vilket kan tala för att hon lägger sin energi i lyan. Jag vet att hon flaggat för dålig aktivitet men kom igen.. Det är cirkus vi pratar om, hon som röstat på toa och förvilla nattvakter i något soligt land. cirkus kan Mer!!!

Hörredudu - jag var bjuden på middag inne i staden av Charlie ;) Henne kan jag ju inte bara försvinna ifrån nån måtta får det ju vara. (jag passar hemma på hennes gård när hon är halt - så hon inte välter i leran)

Hörredudu - jag var bjuden på middag inne i staden av Charlie ;) Henne kan jag ju inte bara försvinna ifrån nån måtta får det ju vara. (jag passar hemma på hennes gård när hon är halt - så hon inte välter i leran)

Jaså det var alltså hennes fel haha.. Ja det kan jag tänka mig!! Fast å andra sidan hade hon förstått om du var tvungen att gå ifrån ;)

fortfarande tror jag att det vore väldigt bra om ingen tvilling blir käk inatt- kan bara gagna onda sidan som jag ser det-så hoppas att de onda inte fattat vilka tvillingarna är....

Spök.
Förlåt för att jag missade röstningen. Lilleman var inte nöjd med att somna i pappas famn och när han äntligen somnat i mon så hade jag gjort det med :(
Får inte så mycket sömn just nu. Utvecklingsprång och tänder på G är skit alltså.

Uppdatering
9448150_1280x720.jpg

Sally Langston
Vice president som tar varje chans till att hugga Fitz i ryggen. Hon är lite som en orm. Kanske är det det som blev hennes fall?
Nåja, nu har hon sin egen tv-show istället och arbetar inte längre för vita huset!
Blacksmithfarm var Sally Langston, bybo

DagDL 22.00

Uppdatering
9448150_1280x720.jpg

Sally Langston
Vice president som tar varje chans till att hugga Fitz i ryggen. Hon är lite som en orm. Kanske är det det som blev hennes fall?
Nåja, nu har hon sin egen tv-show istället och arbetar inte längre för vita huset!
Blacksmithfarm var Sally Langston, bybo

DagDL 22.00
Men vafan:rage::rage:
Jag som precis skrivit klart min sammanfattning och så hinner jag inte posta den...:arghh::arghh: (1 120 ord, bara så ni vet)
@bollen__ du får den på PM (= egen tvshow :D) ;)

Senast ändrad:
Röstlista DL1 KL 22

16.42 Habina röstar på quarter4ever
17.41 cirkus röstar på lilltess
17.46 Mirtai röstar på TeamLundVer
19.42 Blacksmithfarm röstar på FiaM

21.23 Myrten röstar på TeamLundVer
21.35 Lilltess röstar på FiaM
21.40 quarter4ever röstar på Lobelia
21.44 Artline röstar å Mirtai.
21.45 FiaM röstar på TeamLundVer
21.45 fio röstar på Cirkus
21.52 Lobelia röstar på cirkus

Q4E 1
Lilltess 1
TLV 3
FiaM 2
Lobelia 1
Mirtai 1
cirkus 2

TeamLundVer missar att rösta - blir lynchad bybo
Blacksmithfarm blir käk.

Jag kan ju inte låta bli att reagera på de två sena rösterna på mig. Känns inte bra alls. Lägger de teoriinläggen
Lika bra att rösta nu.. Jag ska snart äta och för sambon är måltider heliga. Jag har ingen aning om nått men fio röstar på Cirkus

Bara för att jag tycker hon verkar undvikande vilket kan tala för att hon lägger sin energi i lyan. Jag vet att hon flaggat för dålig aktivitet men kom igen.. Det är cirkus vi pratar om, hon som röstat på toa och förvilla nattvakter i något soligt land. cirkus kan Mer!!!

Först fios inlägg - alltså - det känns inte okej, jag hade flaggat för dålig aktivitet och få känns det rätt trist att få en röst på sig pga det. Samtidigt så är fio lite ringrostig - så hon kan vara lite förlåten.

Lobelia röster på Cirkus

Som jag skriv i min teori tidigare "Mycket märklig motivering, hårdrar man det så är alla läskunniga ulvar med tanke på att det inte varit så svårt att förstå. Det är förvisso en tunn förstadagsmotivering men den skaver en aning"

Sen kommer då Lobelias röst - den skaver big-time. Är det så att hon såg chansen att få mig upp i lottning (mot TLV som vi nu vet var god). TLV var kvar att rösta - det hade ju varit rätt stor sannolikhet att TLV lagt sin röst på mig om hon kommit in på sluttampen och röstat.

Röstlista DL1 KL 22

Q4E 1
Lilltess 1
TLV 3
FiaM 2
Lobelia 1
Mirtai 1
cirkus 2

Blacksmithfarm blir käk.

Jag kan ju inte låta bli att reagera på de två sena rösterna på mig. Känns inte bra alls. Lägger de teoriinläggen

Först fios inlägg - alltså - det känns inte okej, jag hade flaggat för dålig aktivitet och få känns det rätt trist att få en röst på sig pga det. Samtidigt så är fio lite ringrostig - så hon kan vara lite förlåten.

Sen kommer då Lobelias röst - den skaver big-time. Är det så att hon såg chansen att få mig upp i lottning (mot TLV som vi nu vet var god). TLV var kvar att rösta - det hade ju varit rätt stor sannolikhet att TLV lagt sin röst på mig om hon kommit in på sluttampen och röstat.
Jag kan till viss del förstå hur du menar men samtidigt så känns det lite knepigt om två utövar skulle utmärka sig så, men samtidigt så kanske just därför. :) men ulvarna måste väl samtidigt vara lite oroliga för att rösta ut den onda tvillingen men å andra sidan är det kanske bättre för dem att rösta ut tvillingen också för att de själva får styra över köket och med lite tur även blir god förklarade om de är drivande i lynchen.

Röstlista DL1 KL 22

Q4E 1
Lilltess 1
TLV 3
FiaM 2
Lobelia 1
Mirtai 1
cirkus 2

Blacksmithfarm blir käk.

Jag tycker fios röst i sig inte är så skum. Det är som du säger hon är ringrostig och det är första dagen lynchen så den är svår.

Men det är fullt möjligt att det är ett samband mellan fio och Lobelia. Är de ulvar ihop så hade det inte förvånat mig om fio frågat i lyan om vem hon skulle rösta på men hade Lobelia utmärkt sig så som ulv?

Röstlista DL1 KL 22

Q4E 1
Lilltess 1
TLV 3
FiaM 2
Lobelia 1
Mirtai 1
cirkus 2

jag tittar mer på rösterna på TLV. Jag röstade på henne själv, en tidig röst som baserades på det som framkommit so far. Sedan följer Myrten/Snurrfian och även FiaM. Tror inte båda är onda, kanske är de båda goda? Frågan är om onda skulle sticka ut så mycket första dagen? Kan det varit så att de onda tyckte det var väldigt bra att en god TLV röstades ut? Är nog beredd att hålla Myrten/Snurrfian och FiaM åt det mindre onda hållet efter gårdagen

Röstlista DL1 KL 22

Q4E 1
Lilltess 1
TLV 3
FiaM 2
Lobelia 1
Mirtai 1
cirkus 2

jag tittar mer på rösterna på TLV. Jag röstade på henne själv, en tidig röst som baserades på det som framkommit so far. Sedan följer Myrten/Snurrfian och även FiaM. Tror inte båda är onda, kanske är de båda goda? Frågan är om onda skulle sticka ut så mycket första dagen? Kan det varit så att de onda tyckte det var väldigt bra att en god TLV röstades ut? Är nog beredd att hålla Myrten/Snurrfian och FiaM åt det mindre onda hållet efter gårdagen
Så du tror att ulvarna gömmer sig bland första/udda rösterna? Tycker inte FiaMs röst säger så mycket med tanke på att hon behövde rösta där för att rädda sig själv.

Så du tror att ulvarna gömmer sig bland första/udda rösterna? Tycker inte FiaMs röst säger så mycket med tanke på att hon behövde rösta där för att rädda sig själv.

Tror det är troligare att de finns bland udda/förstarösterna än att de lägger avgörande röster i första lynch

Eller så vill Mirtai godförklara sig själv genom att hålla de övriga som röstade på TLV åt de mindre onda hållet... Typiskt ulv beteende kanske? Känns lite vågat att hålla alla som röstade på samma som en själv åt det lite mindre onda hållet pga en sådan sak... Varför styra misstankarna åt de som röstade på udda personer? Jag tror inte alla som röstade på TLV är onda men jag tror inte det är en slump att Mirtai la den första rösten där.

Eller så vill Mirtai godförklara sig själv genom att hålla de övriga som röstade på TLV åt de mindre onda hållet... Typiskt ulv beteende kanske? Känns lite vågat att hålla alla som röstade på samma som en själv åt det lite mindre onda hållet pga en sådan sak... Varför styra misstankarna åt de som röstade på udda personer? Jag tror inte alla som röstade på TLV är onda men jag tror inte det är en slump att Mirtai la den första rösten där.
Jag godförklarat väl inte mig själv? Säger ju att jag tror ulvarna finns blan de som la första/uddaröster, i den gruppen återfinner du mig.

Däremot tror jag inte att ulvarna skulle gå all in och rösta på samma i första dl. Så visst kan någon av Snurrfian och FiaM vara onda men jag ser det inte som troligt att de sitter i lyan ihop.

Jag godförklarat väl inte mig själv? Säger ju att jag tror ulvarna finns blan de som la första/uddaröster, i den gruppen återfinner du mig.

Däremot tror jag inte att ulvarna skulle gå all in och rösta på samma i första dl. Så visst kan någon av Snurrfian och FiaM vara onda men jag ser det inte som troligt att de sitter i lyan ihop.

Nja du använder ju de två andra rösterna på TLV för att på så sätt godförklara dig själv, eller du kanske med detta vill förmedla till lyan att du är den onda tvillingen? Så kan det ju förstås vara!

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 652
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 116
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 727
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar