Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag luras ju (nästan )aldrigTack för en rolig lek att följa från läktaren.
Jag var rätt säker på att Q lurade brallorna av er tills motsatsen bevisades.
jag luras ju (nästan )aldrig
Jag med nästan Jag var väldigt osäker på henne. Hon borde vara god så jag höll henne som god men jag vågade inte lita på henne helt.Tack för en rolig lek att följa från läktaren.
Jag var rätt säker på att Q lurade brallorna av er tills motsatsen bevisades.
Ärsch.... Nåja, men du är äldre än mig, så äh hyffsat passar den in?ja jo till det mesta så klockrent
men
"Du gamle Evert" nog för jag är tant och gråhårig , men gammal
Men herregud, du får ju beakta vem mottagaren var...!Fast jag tror inte det räknas som en framgångsrik hint om mottagaren missar vad man menar
Och jag hade tidsbrist och enda jag kunde teoria om var Lobelia.Nja ordningen var helt oplanerad i synnerhet som det var en kvar att rösta och jag hade inte ens planerat att rösta på cirkus, det mest blev så.
Äh, nästan alla andra fattade ju!Fast jag tror inte det räknas som en framgångsrik hint om mottagaren missar vad man menar
Jag törs åtminstone vara med och lekaMen herregud, du får ju beakta vem mottagaren var...!
tja du kunde ha ändrat röst med random motivering till FiaM att hon borde vara ulven? oavsett om det var logiskt?Jag började förstå att Mirtai var ulven men samtidigt så kunde jag ju inte ens med vilja försöka få in henne i rollen som den onda tvillingen vilken var den enda kvar eftersom jag själv var god..
Jo det hade jag kanske kunnat gjort men inte på mobilen med tidsnöd och försöka motivera det något åtminstone...tja du kunde ha ändrat röst med random motivering till FiaM att hon borde vara ulven? oavsett om det var logiskt?
Han är bra på att lotta, min lilla miniulv sen att han höll på att käka upp lappen var en annan sakJag måste ju tacka för en rolig lek och för att Mirtai så förtjänstfullt lyckades bli godförklarad när jag så nesligt blev till middagsmat av min egen vän.
Det var dock en rätt jobbig nöt att vara icke misstänkt av ett par och en som skulle fatta att Mirtai var ulven
Nu gjorde ju Zeppe sitt jobb och det tackar vi för.
Rätt osannolikt att jag och Lobelia skulle hamna i lyan andra leken på raken och att Mirtai skulle hamna där för typ hundraelfte gången...
Ett tag när jag tvivlade lite (dag 3??) så undrade jag nästan om det blivit samma lya som sist; Lobelia, cirkus och Q...Jag måste ju tacka för en rolig lek och för att Mirtai så förtjänstfullt lyckades bli godförklarad när jag så nesligt blev till middagsmat av min egen vän.
Det var dock en rätt jobbig nöt att vara icke misstänkt av ett par och en som skulle fatta att Mirtai var ulven
Nu gjorde ju Zeppe sitt jobb och det tackar vi för.
Rätt osannolikt att jag och Lobelia skulle hamna i lyan andra leken på raken och att Mirtai skulle hamna där för typ hundraelfte gången...