hm jag trodde nog att du fått en sia faktiskt
Du gjorde det bra!!
Tack
Du var en rolig medspelare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
hm jag trodde nog att du fått en sia faktiskt
Du gjorde det bra!!
men jag var mycket skeptisk till dig efter du så tjurnackat inte ville inse att snurrris definitivt borde vara onda tvillingen...hm jag trodde nog att du fått en sia faktiskt
Du gjorde det bra!!
Tack
Du var en rolig medspelare
men jag var mycket skeptisk till dig efter du så tjurnackat inte ville inse att snurrris definitivt borde vara onda tvillingen...
Slump var att ta i men nej det var inte planerat utan stunden ingivelse.Skoj! Då blev det så jag reagerade på en ren slump.
att du fick välja på magkänsla?På vadå?
Tusen tack alla för en rolig lek!
Ett stort Grattis till onda, ni spelade lysande!
att du fick välja på magkänsla?
Det var ju helt givet att du var den onda tvillingen när du käkade @cirkus!Jag hade verkligen inte en susning hur det var egentligen
blir nog så att eftersom det fanns noll spioninfo så letar man efter det man tänkas kunna hitta utan den.....Haha, min magkänsla som sade upp sig efter att jag hittat snurrfian. Jäkla tvillingjakt.
Och vi sa i lyan att Snurris aldrig skulle gå med på att vara med om hon fick roll som ond utanför lyanDet var ju helt givet att du var den onda tvillingen när du käkade @cirkus!
@Mirtai hade du vågat skriva den kommentaren om jag var med i leken?
Eller var ni så desperata att det var all in?
Tack själva för en rolig lek!
Och ifall någon skulle vilja se serien så bli inte förskräckt när mina uppdateringar inte stämmer med serien..ni dog ju inte i rätt ordning så det mesta har ingen grund alls i serien
Kul att @fio ville vara med igen, och @TeamLundVer