Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag började ana att jag hade fel när @Mirtai citerade mitt briljanta inlägg om goda som var desperata... Kändes som att hon helt enkelt inte kunde vara god då. Men jag är en person som står vid mitt ord, så hon förtjänade att vinna.
HUR kan man missa att ulven ropar till ond tvillingen här@Snurrfian att rösta på mig är ett misstag
Jag fick sitta på händerna för att inte råka skriva NEEEEEJ, haha. Tur att du inte kunde höra mig
Det undrar jag medHUR kan man missa att ulven ropar till ond tvillingen här
HUR kan man missa att ulven ropar till ond tvillingen här
@Habina visst fick du sina samma natt som Q dog? Åh, vad jag hoppades att du valt Q i så fall
Jag hade verkligen inte en susning hur det var egentligen
Det var Cirkus ni skulle lyncha och inte mig vid andra lynchen
Det förvånar mig inte Cirkus hade ont om tid och tog i väl mycket.Jag är nöjd med mig själv ändå... Hittade sambandet @Lobelia @cirkus direkt och så insåg jag att @Artline och @Snurrfian var tvillingar. Kan det vara min bästa lek någonsin trots elakt förtal om att jag var ute i det blå? Eller kan jag inte räkna den som det när mitt lag inte vann?
det var så jag skrek hint- och då är det tydligtDet undrar jag med
Jag är nöjd med mig själv ändå... Hittade sambandet @Lobelia @cirkus direkt och så insåg jag att @Artline och @Snurrfian var tvillingar. Kan det vara min bästa lek någonsin trots elakt förtal om att jag var ute i det blå? Eller kan jag inte räkna den som det när mitt lag inte vann?