Scandal (Ulvlek)

Ja men du skulle fört fram det mer hårdare än du gjorde ... :rofl:

Trodde inte det behövdes eftersom cirkus ändå blev käkad. Men i fortsättningen skall jag försöka skriva ut även den mest långsökta, konstiga teori direkt, för den stämde ju. :o

Det jag såg var alltså att lobelia röstade sist på cirkus i dl1 och sedan röstade cirkus först på lobelia i dl2. Det kändes verkligen som en "äh, vi alibiröstar på varandra sådär lite nonchalant så märker ingen det". :angel:

Trodde inte det behövdes eftersom cirkus ändå blev käkad. Men i fortsättningen skall jag försöka skriva ut även den mest långsökta, konstiga teori direkt, för den stämde ju. :o

Det jag såg var alltså att lobelia röstade sist på cirkus i dl1 och sedan röstade cirkus först på lobelia i dl2. Det kändes verkligen som en "äh, vi alibiröstar på varandra sådär lite nonchalant så märker ingen det". :angel:

Nja ordningen var helt oplanerad i synnerhet som det var en kvar att rösta och jag hade inte ens planerat att rösta på cirkus, det mest blev så.

@Snurrfian tack för att du kunde hoppa in! Typiskt att du fick bli ond utanför lyan igen ;) Det var ju lite komiskt när cirkus(?) skrev att "Snurrfian är ju inte med, annars hade hon varit vår vän.." och sen blev det just så! :p

haha och jag kopplade direkt när jag läst artline ordentligt efter bion- + att ja men självklart att Snurrfian käkar en ulv :D (:heart )
Kände mig ganska säker jag också, @Artline hade lämnat fina hintar överallt! Men när Snurris vägrade rösta på mig blev jag nojjig O_o

Och det du skrev om Fia som tvilling innan du lynchades, var det sant eller lurades du?

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 742
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
16 856
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 755
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 002
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka