Mirtai var ett geni och röstade på mig, men sen skulle ju inte Cirkus bli käkad direktFörlåt för att vi missade den regeln.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mirtai var ett geni och röstade på mig, men sen skulle ju inte Cirkus bli käkad direktFörlåt för att vi missade den regeln.
jag undrar hur du kunde missa detKanske ville @Snurrfian göra leken lite mer spännande?
Mirtai svor rätt bra, men hon var ju mycket god efter att ha lynchat mig.Det var ju snällt av mig att käka henne istället!
Jag avskyr verkligen onda roller utan för lyan men jag hade trevligt med min snälla tvilling @Artline
Ja men du skulle fört fram det mer hårdare än du gjorde ...
Det var ju snällt av mig att käka henne istället!
Jag avskyr verkligen onda roller utan för lyan men jag hade trevligt med min snälla tvilling @Artline
Jag fick kolla i min rollista flera gånger för att vara säker på att du var ondDet var så jag började tvivla på om Snurrfian verkligen var ond tvilling
Trodde inte det behövdes eftersom cirkus ändå blev käkad. Men i fortsättningen skall jag försöka skriva ut även den mest långsökta, konstiga teori direkt, för den stämde ju.
Det jag såg var alltså att lobelia röstade sist på cirkus i dl1 och sedan röstade cirkus först på lobelia i dl2. Det kändes verkligen som en "äh, vi alibiröstar på varandra sådär lite nonchalant så märker ingen det".
haha och jag kopplade direkt när jag läst artline ordentligt efter bion- + att ja men självklart att Snurrfian käkar en ulv ( )Det var så jag började tvivla på om Snurrfian verkligen var ond tvilling
haha och jag kopplade direkt när jag läst artline ordentligt efter bion- + att ja men självklart att Snurrfian käkar en ulv ( )
Det var ju snällt av mig att käka henne istället!
Kände mig ganska säker jag också, @Artline hade lämnat fina hintar överallt! Men när Snurris vägrade rösta på mig blev jag nojjighaha och jag kopplade direkt när jag läst artline ordentligt efter bion- + att ja men självklart att Snurrfian käkar en ulv ( )
vi fattade i goda lyan att du siat mig- det märktes....Fatta vad jag ångrade att jag siade quarter4ever istället för FiaM... Tack för en riktigt rolig lek @bollen__
Nja ordningen var helt oplanerad i synnerhet som det var en kvar att rösta och jag hade inte ens planerat att rösta på cirkus, det mest blev så.
hm jag trodde nog att du fått en sia faktisktKände mig ganska säker jag också, @Artline hade lämnat fina hintar överallt! Men när Snurris vägrade rösta på mig blev jag nojjig
Och det du skrev om Fia som tvilling innan du lynchades, var det sant eller lurades du?
vi fattade i goda lyan att du siat mig- det märktes....
För övrigt tyckte jag det allra roligaste i leken var @fio s teori om att hon inte kunde vara ulv för då skulle hon käkat mig redan.