Scandal (Ulvlek)

Och jag tycker att kommentaren var helt okej, tycker det är vanligt förekommande att det skrivs så såhär i slutet oavsett vilken sida man är på/om man är på samma sida. Så jag tycker att det var ok.

så länge ni tar det på vägen så helt ok :p
hemma hos mig så kanske jag tom tycker det är bra att jag numera är nästan döv:angel:
Tror iofs att du inte vill höra mig sjunga vilken sång det än är :angel:
"Jag går på stigen, som går till Evert...
Du gamle Evert, ja e på väg nu
De va ett tag sen vi såg varann
Men jag har med mig just det du gillar
Så vi kan festa allt vad vi kan"
Jättepassande :rofl:

Tror iofs att du inte vill höra mig sjunga vilken sång det än är :angel:
"Jag går på stigen, som går till Evert...
Du gamle Evert, ja e på väg nu
De va ett tag sen vi såg varann
Men jag har med mig just det du gillar
Så vi kan festa allt vad vi kan"
Jättepassande :rofl:

ja jo :up: till det mesta så klockrent :D
men
"Du gamle Evert" :arghh::arghh::arghh: nog för jag är tant och gråhårig , men gammal:(:cool:

Och tack till goda lyan för beskyddet :D
Vassego :D
Det kändes som det minst skadliga ifall det hamnade fel. Utan spioner var det inte så stor risk för att cirkus "skydda en ulv och käka den"-trick skulle användas. och det var ju lyans käknatt...

:rofl: Den här leken har varit så intensiv att jag glömt bort att teamlundver var med. Kom bara ihåg att jag tänkte "skönt att både teamlundver och blacksmithfarm rök snabbt, för de har så långa namn att skriva". :o
:mad:

:yuck: Jag avskyr förkortningar! Tror jag är den enda i sverige som skriver "skall" i sms... :angel:

Voff voff:p

Tack för en jätte rolig lek :bow:

Men @Habina ni ska ju inte leta efter tvillingarna ;)

Det var svårt att vara tvilling. Jag kunde inte misstänka snurrfian för mycket så ulvarna såg det och jag kunde heller inte godförklara henne. Så jag löste det genom att skriva så lite som möjligt om henne :p

Samtidigt var jag ju även tvungen att skriva något som gjorde att ni skulle hitta henne om jag dog. @quarter4ever översatte mina hintar riktigt bra efter min död :bow:

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 651
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 726
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar