Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
pst: viskar *förkortningar *Den här leken har varit så intensiv att jag glömt bort att teamlundver var med. Kom bara ihåg att jag tänkte "skönt att både teamlundver och blacksmithfarm rök snabbt, för de har så långa namn att skriva".
pst: viskar *förkortningar *
hälsn hon med också långt namn
Var så trött när jag skulle skriva in ditt namn när du blev käk i mina anteckningar, att jag stavade fel flera gånger. Sen ba: men varför skriver jag inte bara Q?pst: viskar *förkortningar *
hälsn hon med också långt namn
jag väljer att se det som kärt barn har många namnDu menar Evert ?
jag väljer att se det som kärt barn har många namn
annars vet du min åsikt om det namnet
så länge ni tar det på vägen så helt okSka sjunga den när vi åker till dig i sommar Evert
Tror iofs att du inte vill höra mig sjunga vilken sång det än ärså länge ni tar det på vägen så helt ok
hemma hos mig så kanske jag tom tycker det är bra att jag numera är nästan döv
Tror iofs att du inte vill höra mig sjunga vilken sång det än är
"Jag går på stigen, som går till Evert...
Du gamle Evert, ja e på väg nu
De va ett tag sen vi såg varann
Men jag har med mig just det du gillar
Så vi kan festa allt vad vi kan"
Jättepassande
Mirtai har ju skumproffessur samt diplom i lurar-examen + dessutom numera doktorand i hintningskursen så får jag föreslå att du tar rygg på henneSorry...
Måste lära mig att hinta!
Mirtai har ju skumproffessur samt diplom i lurar-examen + dessutom numera doktorand i hintningskursen så får jag föreslå att du tar rygg på henne
Man kan ju inte lasta den som avlagt hinten att mottagaren hade dålig mottagning?Fast jag tror inte det räknas som en framgångsrik hint om mottagaren missar vad man menar
VassegoOch tack till goda lyan för beskyddet
Den här leken har varit så intensiv att jag glömt bort att teamlundver var med. Kom bara ihåg att jag tänkte "skönt att både teamlundver och blacksmithfarm rök snabbt, för de har så långa namn att skriva".
Jag avskyr förkortningar! Tror jag är den enda i sverige som skriver "skall" i sms...