Äntligen hemma efter en hektisk dag. Som vanligt till första DL finns det inte massor att gå på, det har varit lite diskussioner om hur tvillingarna fungerar och vilken sida som tjänar mest på att båda är kvar. Här tycker jag att Q kommer med en intressant tanke när hon tar upp att onda sidan kanske hellre ser att den onda tvillingen åker direkt, dels minskar det risken för att tvillingen ska råka käka en ulv och dels så försvinner möjligheten för den goda tvillingen att sia.
När det gäller det här med att inte ställa vissa frågor direkt i leken tror jag faktiskt att det är lika bra att göra det för även om det kan tipsa lyan om ett möjligt scenario så ser ju även den goda sidan att den möjligheten/risken finns.
Nu ska jag läsa igenom lite till och se om jag kan hitta någon att rösta på, sällar mig till de som tycker illa om första DL...
När det gäller det här med att inte ställa vissa frågor direkt i leken tror jag faktiskt att det är lika bra att göra det för även om det kan tipsa lyan om ett möjligt scenario så ser ju även den goda sidan att den möjligheten/risken finns.
Nu ska jag läsa igenom lite till och se om jag kan hitta någon att rösta på, sällar mig till de som tycker illa om första DL...