Om några har samma fel så rider dom omhoppningRider de en omgång nu och sen är det klart? Förstod inte riktigt vad kommentatorerna sa nyss.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om några har samma fel så rider dom omhoppningRider de en omgång nu och sen är det klart? Förstod inte riktigt vad kommentatorerna sa nyss.
Rider de en omgång nu och sen är det klart? Förstod inte riktigt vad kommentatorerna sa nyss.
Då är jag med.Omhoppning vid lika många fel.
Jag kan starta live från början medan det pågår (och hoppa fram/bak som jag vill) om jag kollar på telefon eller dator. På TVn däremot hoppar den bara till där sändningen är just då trots att jag kör chromecast från telefon.
Jag har också cromecast. Så konstigt att det inte fungerar då. Undrar om man kan börja titta i telefonen och då gå tillbaka till början och sedan gå över till att casta. Får testa någon gång.Ah jag har bara kört med chromecast hela tiden
Nej vad har hänt med prydlig tysk ridningTyskens ritt var ju ingen stilomgång iaf...
Alla river ju förr eller senare så jag tror verkligen inte det håller idag också. Jag bara hoppas de andra också river.Jag är typ uppgiven redan. Är väl en dålig patriot men vågar verkligen inte tro att de ska lyckas hoppa så fenomenalt bra en dag till.