Kollar discovery+ och har svenska kommentatorer. Dock släpar sändningen efter lite, tror det är bättre på 5an/9an men vill inte ha reklam.Får ni upp sändningen med kommentatorer på discovery +? Hittar bara utan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kollar discovery+ och har svenska kommentatorer. Dock släpar sändningen efter lite, tror det är bättre på 5an/9an men vill inte ha reklam.Får ni upp sändningen med kommentatorer på discovery +? Hittar bara utan
Det finns två sändningar, starta den andra istället så finns svensk kommentering.Har ingen ikon där. Bara uppe till höger. Finns inte svenska att välja
Löste sigJa då! Ändra nere i vänstra hörnet! Saknar Lucinda idag.
Jag med men det är inte Lucinda Green som är med idag utan Sarah nånting.Jag har engelska
Jag med men det är inte Lucinda Green som är med idag utan Sarah nånting.
Aha jag har noll koll alltsåJag med men det är inte Lucinda Green som är med idag utan Sarah nånting.
Jag vågar knappt tittaDet känns som de andra omgångarna hittills. De andra river och river. Ska svenskarna kunna gå in och rida felfritt igen?
Jag med!Gillar fransmannens skimmel
Märkligt att inte gårdagens resultat spelar någon roll idag…
Ja, det hade kunnat omvandlats till poäng eller så iaf.Märkligt att inte gårdagens resultat spelar någon roll idag…
Samma här. Orkar typ inte ens stressa för är ändå inställd på en snöplig fjärdeplats.Jag är typ uppgiven redan. Är väl en dålig patriot men vågar verkligen inte tro att de ska lyckas hoppa så fenomenalt bra en dag till.
Nya reglerMärkligt att inte gårdagens resultat spelar någon roll idag…