Men varför dessa regler för fotbollen? Och endast herrarna?
Gissningsvis för att de stora fotbollsklubbarna inte vill släppa sina dyra spelare till OS...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men varför dessa regler för fotbollen? Och endast herrarna?
Jag gillar nog ändå bättre att resultaten inte följer med, även om det missgynnar svenskarna i år. Jag har alltid tyckt det varit konstigt med att allt adderas och ofta blir sista dagen rätt tråkig på grund av det. Att man startar från noll i varje runda gör också att sporten blir begriplig för andra än redan insatta. Är det någon annan sport som släpar med sig resultaten från kvalet till finalen?
Lägger till jaktstart i skidskytte och slalom.Inte riktigt kval men i konståkning har man med sig poängen från korta programmet och så läggs det ihop med långa. Så har man tabbat sig i korta kan de liksom vara kört trots fantastiskt långt program
Jag funderar på om det är bogen de går på? För bogen kunde man väl med lite ansträngning tycka var innanför? Även om resten av kroppen inte var detKollade första delen nu som jag missade. Förstår inte hur ryttaren från Argentina kunde få ett resultat när han hoppade bredvid ett hinder. På muren såg man ju tydligt på reprisen att han var utanför flaggan? Känns typ lika stabilt som längdhoppet och övertrampet som blev godkänt...
Hela bogen var aldrig innanför flaggan, den hade flaggan mitt emellan frambenen. Tog en skärmdump t.o.m.Jag funderar på om det är bogen de går på? För bogen kunde man väl med lite ansträngning tycka var innanför? Även om resten av kroppen inte var det
https://www.ridsport.se/tavling/int...S-nyheter/nuskadetavgoras-dagsforlagfinalpaos
Här finns startlistor och banskiss. Om det blir omhoppning är det nog till Sveriges fördel för det är inte direkt någonstans att ta kortare vägar utan det gäller att galoppera på, och det är våra hästar bra på!
Ja det är ju självklart bästJag håller med! Men jag hoppas nu främst att det är riktigt stort och tekniskt! Det vinner Sverige på! Jag hoppas att vi är enda laget med noll fel efter grundomgången så vi slipper omhoppning.
Jag jobbar till 15 ska försöka ta reda på tider så jag kan pipa iväg och åtminstone se svenskarnas ritterJag jobbar mellan 11-13.15 idag. som tur är kan jag nog se det mesta ändå, det är mest "fri lek" mellan uppgifterna (Ska ansvara för starterna i fem ponnylopp).
Katastrof! kan du ha igång radio? Jag hörde det individuella där. Inte alls samma sak, men bättre än inget!Jag jobbar till 15 ska försöka ta reda på tider så jag kan pipa iväg och åtminstone se svenskarnas ritter
Jobbar i butik så kanske kan ha liveresultatet på butiksdatorn och gå iväg just när svenskarna ska rida. Är inte samma sak som att kunna följa helt men vill ju se lite iafKatastrof! kan du ha igång radio? Jag hörde det individuella där. Inte alls samma sak, men bättre än inget!
Kunde du se i efterhand på dplus?Jag kan äntligen se live!
Men jag lyckades faktiskt hålla mig borta från nyheter och sociala medier både onsdag och fredag och se allt kvällstid efter jobbet. Så det går om man vill (om man inte råkar jobba med folk som kan säga något om resultat).
Ja, inga problem om det jag ville se var slut.Kunde du se i efterhand på dplus?
Live går inte att ändra på. Går bara att ändra när det är klartJa, inga problem om det jag ville se var slut.
Däremot lyckades jag inte gå in i en livesändning (slutade tidigt igår och tänkte se fotbollen kl 15) och få den att starta från början, vet inte varför. Ville heller inte hålla på och testa för länge för att inte råka se något. Så det blev hoppning först och fotboll senare igår.