Vad är det för vits med att rida två rundor om inte felen följer med? Känns ganska onödigt. Har inte fattat dom nya reglerna riktigt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det för vits med att rida två rundor om inte felen följer med? Känns ganska onödigt. Har inte fattat dom nya reglerna riktigt
Schhhhh inte jinxaUsch jag tänker på EM (var det väl?) när Sverige låg i ledning inför andra dagen och sen gick allt fel, Malin utgick och Douglas hade stora problem. Blev väl ändå silver till slut dock...
Jag kan starta live från början medan det pågår (och hoppa fram/bak som jag vill) om jag kollar på telefon eller dator. På TVn däremot hoppar den bara till där sändningen är just då trots att jag kör chromecast från telefon.Live går inte att ändra på. Går bara att ändra när det är klart
Eller jaha, tvguiden visade ridsport på fel kanal. Tur man märkte detHallå basket, kan ni gå iväg?
Håller med och vaddå för att det ska bli lättare att förståTycker det är skit att felen inte tas med. Tycker ändå att OS ska premiera de ekipage som varit bäst genom hela tävlingen
Ikonen längst ner till vänster låter dig välja språkFår ni upp sändningen med kommentatorer på discovery +? Hittar bara utan
Vi hör inte
Streamar du. På huvudsändningen för hoppningen fanns inte det. Men på den andra med huvudsändning fanns det.e svenska kommentatorerna.
Ja då! Ändra nere i vänstra hörnet! Saknar Lucinda idag.Får ni upp sändningen med kommentatorer på discovery +? Hittar bara utan
Svenska finns inte med hos mig?Ikonen längst ner till vänster låter dig välja språk
Ah jag har bara kört med chromecast hela tidenJag kan starta live från början medan det pågår (och hoppa fram/bak som jag vill) om jag kollar på telefon eller dator. På TVn däremot hoppar den bara till där sändningen är just då trots att jag kör chromecast från telefon.
Jag har engelskaJa då! Ändra nere i vänstra hörnet! Saknar Lucinda idag.
Har ingen ikon där. Bara uppe till höger. Finns inte svenska att väljaIkonen längst ner till vänster låter dig välja språk