OS i hoppning 2021

Jag har också cromecast. Så konstigt att det inte fungerar då. Undrar om man kan börja titta i telefonen och då gå tillbaka till början och sedan gå över till att casta. Får testa någon gång.
Nej det är så jag gjort. Är på rätt ställe i telefon och sen börjar casta så hoppar den till där livesändningen är direkt det börjar spelas på TVn.

Nej det är så jag gjort. Är på rätt ställe i telefon och sen börjar casta så hoppar den till där livesändningen är direkt det börjar spelas på TVn.
Jag använder också chromecast och det är inga problem att ändra språk eller slippa streama huvudsändningen.

Liknande trådar

Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
50 944
Senast: fio
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 698
Senast: Freazer
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 665
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 087
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Julklappar 2024!
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Valet i USA