KINGS Henrik och Edward!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej det är så jag gjort. Är på rätt ställe i telefon och sen börjar casta så hoppar den till där livesändningen är direkt det börjar spelas på TVn.Jag har också cromecast. Så konstigt att det inte fungerar då. Undrar om man kan börja titta i telefonen och då gå tillbaka till början och sedan gå över till att casta. Får testa någon gång.
Jag använder också chromecast och det är inga problem att ändra språk eller slippa streama huvudsändningen.Nej det är så jag gjort. Är på rätt ställe i telefon och sen börjar casta så hoppar den till där livesändningen är direkt det börjar spelas på TVn.
Jag är glad att Linda sa "andas" till sig själv och påminde mig under rundanSäger som Linda nyss sa, det här är magisk!
Vi också!Kan eventuellt ha skrikit högt efter Henkes ritt
Tyckte du inte det såg säkert ut för Henrik? Tyckte det såg säkert ut, i pyttelite i nåt hinder bara.Ojoj inte alls lika säkert idag. Puh. Hoppas de slipper en runda till
Jag skrämmer sambon med vrål a la mål-i-hockey efter felfria svenskrundor alltidKan eventuellt ha skrikit högt efter Henkes ritt
Bragdguldet till hopplaget i år!
Vet inte vad du menar med att slippa streama huvudsändningen? Har inte heller problem att ändra språk.Jag använder också chromecast och det är inga problem att ändra språk eller slippa streama huvudsändningen.
Men det såg inte lika bra ut idag som de andra dagarna king Edward börjar nog bli lite trött och det är ju helt förståeligt. Så jag hoppas inte det blir en runda till.