Nej jag tyckte den drog mer åt höger än tidugare och fick kämpa mer. Men jag kanske överanalyserade i min nervositetTyckte du inte det såg säkert ut för Henrik? Tyckte det såg säkert ut, i pyttelite i nåt hinder bara.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej jag tyckte den drog mer åt höger än tidugare och fick kämpa mer. Men jag kanske överanalyserade i min nervositetTyckte du inte det såg säkert ut för Henrik? Tyckte det såg säkert ut, i pyttelite i nåt hinder bara.
Tyckte jag med. Oförskämt fräsch häst efter alla dessa rundor. Gott om luft på de flesta hinder och bra med marginal på vattnet.Tyckte du inte det såg säkert ut för Henrik? Tyckte det såg säkert ut, i pyttelite i nåt hinder bara.
Hästsekten FTW!!Tar de guldet är det självklart!!
min sambo har utrymt tyckte inte det var någon idé att vara hemma. Kan också vara så att jag skrämde grannarna lite.Jag skrämmer sambon med vrål a la mål-i-hockey efter felfria svenskrundor alltid
Tyckte det såg lätt ut jämfört med de flesta andra.Nej jag tyckte den drog mer åt höger än tidugare och fick kämpa mer. Men jag kanske överanalyserade i min nervositet
Ja absolut men jag var mindre trygg än tidigare. Menar inte att det var en dålig prestation på något sättTyckte det såg lätt ut jämfört med de flesta andra.
Vi brukar säga att våra hundar är slutspelssäkra, de är uppvuxna med plötsliga vrål när vi kollar hockey så de blinkar knapptKatten hade precis hämtat sig efter mina skrik under Rögles slutspel, och nu bara "oh no är det nu dags igen".
NejEngland kommer hoppa felfritt och sedan slå svenskarna i omhoppning på tid
Vet någon vad det är för stam på Alfons som är inne nu? Himla gullig häst tycker jag.
Dom är ju borta redan?England kommer hoppa felfritt och sedan slå svenskarna i omhoppning på tid
Första brittiska ryttaren rev väl?England kommer hoppa felfritt och sedan slå svenskarna i omhoppning på tid
Alltså
Första brittiska ryttaren rev väl?