Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var det inte medaljutdelning direkt efteråt? Discovery klippte sändningen jag kollade och hittar ingen annan med medaljutdelning?
Femman visade.Var det inte medaljutdelning direkt efteråt? Discovery klippte sändningen jag kollade och hittar ingen annan med medaljutdelning?
Ja jag tänkte också att det var synd att han inte satsade allt, å andra sidan hade det ju kunnat bli 6:e plats istället med en bom ner, så han kanske säkrade lite för medalj åtminstone.Kunde inte titta idag på dagen men har kollat nu och scrollat i den här tråden i samma takt .
Wow vilken insats av svenskarna. Dock förvånad att Peder inte satsade mer i omhoppningen, tänkte att nu blir det guld eller rivning. Trist för Henrik att bli fyra, tycker det är dax för honom nu att få en individuell medalj.
Det här upplägget med att finalen är en vanlig klass typ och innan lagtävlingen är trist, som väntat. Och mina förhoppningar på Sverige i lagtävlingen är inte jättestora, alla river ju förr eller senare och efter dessa rundor...
Huvudsändningen som ligger på discovery+ nu med svensk kommentering klippte innan medaljceremonin. Hittade den i sändningen med engelsk kommentering. Så trött på discovery.Jo, det var det. Jag såg det på Discovery+ huvudsändningen.
Ja, jag tycker ju det här var bättre än vild chansning men jag trodde han skulle satsa mer. Kollade om det en gång till och det gick ju inte särskilt snabbt för att vara Peder, ser det ut som.Ja jag tänkte också att det var synd att han inte satsade allt, å andra sidan hade det ju kunnat bli 6:e plats istället med en bom ner, så han kanske säkrade lite för medalj åtminstone.
Jämför mot hur snabbt han kan rida, har sett honom satsa mer. Men klart det inte var "långsamt".Alltså nog satsade Peder, han var 17 hundradelar efter. Men han rider så otroligt balanserat att det inte ser snabbt ut.
Jäkligt sen på bollen som kollar i efterhand, men precis innan Henrik börjar prata om stavhopp hör man honom i bakgrunden "..ska jag verkligen säga det?" *producent mumlar* "..ja, men.."
Sen kommer inlägg om stavhopp som jag definitivt tror producenten bestämde
Kunde inte titta idag på dagen men har kollat nu och scrollat i den här tråden i samma takt .
Wow vilken insats av svenskarna. Dock förvånad att Peder inte satsade mer i omhoppningen, tänkte att nu blir det guld eller rivning. Trist för Henrik att bli fyra, tycker det är dax för honom nu att få en individuell medalj.
Det här upplägget med att finalen är en vanlig klass typ och innan lagtävlingen är trist, som väntat. Och mina förhoppningar på Sverige i lagtävlingen är inte jättestora, alla river ju förr eller senare och efter dessa rundor...
Låst. Säger de nåt annat än att näsblod inte är diskvalificerande?
Japp, jag är också rädd att alla sitter och hoppas på guldmedalj (framöverallt alla ens bekanta som egentligen inte är ridsportsmänniskor men som kollar för de tror på medaljchans) och så kanske hästarna är heltrötta och inte kan prestera som väntat...Jag har också lite oro inför lagtävlingen Sverige är enda laget där alla tre hästarna har gått en extra runda i och med att de var i omhoppningen alla tre. Rivningarna brukar ju komma mot slutet ju mer hästarna har gått.
Jag hoppas verkligen att internationella kommitteen ser över regelverket igen. det här upplägget är rent värdelöst tycker jag. förstår verkligen inte hur de tänkt. gäller framförallt hoppningen och fälttävlan.
I övrigt - fantastiska insatser av de svenska igår, men jag lider med Peder, han var så värd det där guldet.
Såg Lisens inlägg när Peder har Allan som handhäst i okt. Hur är det möjligt att han tog OS-silver?!?
Såg Lisens inlägg när Peder har Allan som handhäst i okt. Hur är det möjligt att han tog OS-silver?!?