I storiesVar då? Jag hittade inga bilder varken på FEI:s sida eller på FEI hoppning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I storiesVar då? Jag hittade inga bilder varken på FEI:s sida eller på FEI hoppning.
I stories
FEI global har i sina storiesVar då? Jag hittade inga bilder varken på FEI:s sida eller på FEI hoppning.
FEI global har i sina stories
Stories hittar du om du klickar på den runda ikonen, då öppnas ett flöde av bilder som rullar fram.Som sagt. Vad är det och hur hittar jag dem? Krångligt!
Om du går in på deras konto och trycker på profilbilden så kommer det upp. Om du trycker på skärmen när bilden visas så pausas den så att du kan titta längre stund än det förinställda.Vad är det? Avskyr verkligen sociala medier, bara en massa konstiga ikoner och inga förklaringar vad de betyder.
Alltså, jag fattar ingenting av detta. Om vi inte diskar detta, vad diskar vi då?Cian O Connor är fortfarande med på resultatlistan https://results.equi-score.de/event/2021/15496/en/resultlist/7
De får samma pallplats i slutet av veckan - högst upp tillsammans med Peder!Jag hade verkligen unnat både Malin och Henke en varsin pallplats!
En sak jag inte tänkt på, som säkert redan diskuterats, är väl att finalisterna nu kanske har en nackdel i lagfinalen pga. fler rundor i kroppen. Det är ju tråkigt och känns fel!De får samma pallplats i slutet av veckan - högst upp tillsammans med Peder!
Ja jag håller med. Fast å andra sidan har det ju varit likadant tidigare fast omvänt: de som gick lagklassen först hade extra rundor i benen till den invididuella finalen. De har i alla fall sett till att hästarna får en vilodag imorgon vilket känns schysst.En sak jag inte tänkt på, som säkert redan diskuterats, är väl att finalisterna nu kanske har en nackdel i lagfinalen pga. fler rundor i kroppen. Det är ju tråkigt och känns fel!
Jo, så är det ju. Men det har liksom känts rätt att de som då håller ut är värdiga individuella vinnare, kommer nog ta tid att ställa om till att det är annorlunda.Ja jag håller med. Fast å andra sidan har det ju varit likadant tidigare fast omvänt: de som gick lagklassen först hade extra rundor i benen till den invididuella finalen. De har i alla fall sett till att hästarna får en vilodag imorgon vilket känns schysst.
Ja jag håller med. Fast å andra sidan har det ju varit likadant tidigare fast omvänt: de som gick lagklassen först hade extra rundor i benen till den invididuella finalen. De har i alla fall sett till att hästarna får en vilodag imorgon vilket känns schysst.
Rätt eller fel, googlar man lite verkar det som blodsregeln tydligen inte gäller näsblod. Såg oerhört illa ut så jag misstänker att reglerna kommer göras om. Ritten borde avbrutits av domaren!Alltså, jag fattar ingenting av detta. Om vi inte diskar detta, vad diskar vi då?
Rätt eller fel, googlar man lite verkar det som blodsregeln tydligen inte gäller näsblod. Såg oerhört illa ut så jag misstänker att reglerna kommer göras om. Ritten borde avbrutits av domaren!