Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja. Ser nu i Expressens artikel att Cian säger att allt är ok med Kilkenny vad de kunnat se hitintills. Det är ju skönt, men det såg illa ut och råder det minsta tvivel om att hästen är helt 100 tycker jag även hoppdomare borde kunna "blåsa av" ett ekipage.Jag håller med helt och hållet. Regeln verkar ha ändrats ett par gånger och diskuterats ganska mycket varje gång (jag är inte hoppryttare så håller inte jättekoll). Jag tycker verkligen att den ritten borde ha avbrutits, finns det inte utrymme för det i reglerna så är det ju något ordentligt fel i mitt tycke.
Speciellt när man tänker att näsblod kan vara akut farligt till skillnad från t.ex. Ett sporrmärke.Jag förstår inte varför näsblod skulle vara undantaget? Varför skulle det vara ok med näsblod när man utesluts för allt annat som ger minsta blödning?
Nej men om den hade bitit sig hade de ju strukits. Det är ju annars nolltolerans för blod.Önskade verkligen att alla svenskar fått medalj, men ändå såklart stolt över deras prestationer!
Ang näsblod kanske ritten skulle avbrutits, samtidigt så tycker jag att om en häst råkar bita sig eller ett ytligt kärl går i näsborren är inget farligt.
Ja verkligen! Jag såg inte ritten men sett bilder i efterhand och det ser ju helt fruktansvärt ut!Speciellt när man tänker att näsblod kan vara akut farligt till skillnad från t.ex. Ett sporrmärke.
jag vet att om den bitit sig blivit struken, så antagligen näsblod.Nej men om den hade bitit sig hade de ju strukits. Det är ju annars nolltolerans för blod.
Han ser så stolt och glad ut över sin hästhttps://www.instagram.com/p/CSJ3CjEDgec/?utm_medium=copy_link
Om det funkar så är det från hans Instagram där han berättar lite
Jag har kollat lite historiska siffror nu för att om nåt annat ekipage tagit medalj två OS i rad i hoppning. Om wiki sidan stämmer så har det hänt en gång innan men för 100 år sen då ett italienskt ekipage tog guld 1920 och silver 1924. Men inte sen dess. Om jag inte missat nåt. Kollade lite snabbt på telefonen.
Jäkligt sen på bollen som kollar i efterhand, men precis innan Henrik börjar prata om stavhopp hör man honom i bakgrunden "..ska jag verkligen säga det?" *producent mumlar* "..ja, men.."Men varför måste Henrik prata stavhopp? Är man intresserad tittar man väl på det?
Bra sammanfattat!Är det fantastiska prestationer? JA
Hade vi tjänat ihop till ett individuellt guld? JAAAAAAAAAAAAAAA
efter SilverSaras sista hinder, RGBs silver och Peders förra. Retligt många stolpe ut ändå på den där allra allra sista biten.
Har vi under alla omständigheter ett team som förtjänar att ta den där guldmedaljen i lag? SOM FAAAAAN.