Scott Brash gick nu ut med att Jefferson inte går med i laget
Sa han varför?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon får tävla.Vad händer med det brittiska laget nu? Jag googlade för att se vem reserven var och såg att Harry Charles var reserven men att han ersätte Holly Smith i den individuella tävlingen men jag hittade inte varför. Nån som vet om hon kan tävla eller om Storbritannien är borta från lagtävlingen?
En sträckning med en svullnad. Stryks för att inte riskera något för framtiden.Sa han varför?
Hon får tävla.
På kommentatorerna dag 1 så lät det som ett beslut de tagit efter övningsrundan på arenan i söndags. Så hennes höst kanske inte gillade belysningen eller så?Ok, tack, för det stod inget om varför Harry Charles ersatte henne. Om det bara var ett taktiskt val eller om hennes häst var skadad.
Skulle tro det, det brukar väl vara en och samma för en tävling.Vet vi om det är samma banbyggare för lagtävlingarna som för individuella?
Börjar på nollDet var ju positivt ur svensk synpunkt. Någon som har koll på hur kval och final ser ut, tar de lag som går vidare till finalen med sig poängen från kvalet till finalen eller börjar de om på 0 på lördag?
WardUSAs lag har också bytt: Laura Kraut ut, McLain Ward in.
Alltså, gillar inte Ward utan din.
har jag missat något?
Har varit avstängd för plastbitar i skydden, historian med hans pappa (nu ska han väl inte lastas för vad pappan gjort, men han verkar ju inte direkt snäll mot hästarna heller).har jag missat något?
Tveksamt om tanken någonsin varit att sända hela kvalet, då det ju lär pågå i några timmar med 60 ekipage.Kommer tv att sända hela hoppningen nu när fotbollen är flyttad?
Från vad jag sett räknar de med att kvalet ska vara klart strax efter 15 svensk tid. Det är väl inte så längeTveksamt om tanken någonsin varit att sända hela kvalet, då det ju lär pågå i några timmar med 60 ekipage.
Vet tyvärr inte hur det är nu dock. Jag tycker det är för spännande för att vilja se med reklam, så jag kollar i appen
Jag vill inte skaffa deras app
Bara för att vägra appar