Jo jag vetDeras app är väldigt lätt att använda!
Vi har dem på tvn, skulle aldrig orka sitta och titta på mobilen
Men just nu är jag en motvalls kärring
Och har femtioelva saker som behöver göras istället för att titta på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo jag vetDeras app är väldigt lätt att använda!
Vi har dem på tvn, skulle aldrig orka sitta och titta på mobilen
Vilken kanal pratar vi om?Från vad jag sett räknar de med att kvalet ska vara klart strax efter 15 svensk tid. Det är väl inte så länge
Jag kollar definitivt i appen. Inte värt det att försöka kolla på TVn
Jag vet faktiskt inte hur de sänder idag, det är femman eller nian som är de aktuella kanalerna iaf om du inte har koll på det redanVilken kanal pratar vi om?
Noll koll! Tack för hjälpen!Jag vet faktiskt inte hur de sänder idag, det är femman eller nian som är de aktuella kanalerna iaf om du inte har koll på det redan
Svarar mig själv. Hittade nuHar vi någon startlista? Hittar liksom lagen men inte de individuella starttiderna/ordning
Har vi någon startlista? Hittar liksom lagen men inte de individuella starttiderna/ordning
Jag känner mig förvirrad efter alla byten och taktik kring lagen. Om ft kändes som ett skämt är hoppningen inte långt efter. Rgb skulle kunna starta i finalen och så blir alla fyra medaljörer på nåt vis?
Ja och så STÖRIGTBorde de inte ha lärt sig i studion nu att det heter ryttare eller ekipage?? Det är tre hoppare med i laget... brist på respekt för ridsporten kan jag känna
Skulle tro att det är om man byter mellan lagkvalet idag och lagfinalen imorgon som det blir fyra medaljer.Jag känner mig förvirrad efter alla byten och taktik kring lagen. Om ft kändes som ett skämt är hoppningen inte långt efter. Rgb skulle kunna starta i finalen och så blir alla fyra medaljörer på nåt vis?
Jag förstår inte alls aävarför du känner dig förvirrad och som om det är ett skämt. Helt obegripligt för mig!
IOK ville att ridportgrenarna skulle gå snabbare d.v.s. färre startande. Därför ändrades det från 4 ryttare (en räknas bort) till 3 ryttare i laget (med möjlighet att byta ekipage mellan individuella och lagtävlingen. Inget konstigt med det.
Om man byter mellan kval och final får man då någon typ av straffpoäng som skedde om man bytte mellan grenarna i fälttävlan?Skulle tro att det är om man byter mellan lagkvalet idag och lagfinalen imorgon som det blir fyra medaljer.
Det tror jag inte eftersom man börjar om på noll imorgon.Om man byter mellan kval och final får man då någon typ av straffpoäng som skedde om man bytte mellan grenarna i fälttävlan?
Det är igång. Visas på 5:an just nu iaf.När börjar det?
Ansra ryttaren är på banan nuNär börjar det?