Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

Närå. Ont i ena skinkan, höften och nacken men det är mycket bättre nu.

kl

Just nu: chokladbollstajm!! Om jag nu orkar göra några....

Senast ändrad:

Just nu undrar jag om jag kan maila hon på försäkringsbolaget som har hand om mitt ärende och kalla henne för en slö jävla fitta som borde se sig om efter ett annat jobb. Helst ett som inte innebär kontakt med människor.

Och så kan ju mitt ärende förflyttas till någon annan.

kl

Just nu kollar jag på tv. Välbehövligt efter 2 träningsträningspass nu i eftermiddag.

kl

Just nu sitter jag och fnissar oavbrutet åt mina egna tramsbilder som jag grejar med i Photoshop. Ego nivå: Janove. (Lightzone förstår)
Men men, 39-gradig feber och konstig efter helgens alla känslor och då är det faktiskt okej.

Orkar.png

(Igen: Lightzone förstår. Och om Geir slutligen kommit över vårt bråk för 2,5 år sedan så lär han väl nu få skäl att hata mig igen. <3)

Senast ändrad:

Du får säga till honom att jag bidrog med text och röst så kan han åtminstone fördela sitt hat mellan oss <3
Och hahaha fan vad jag har skrattat idag! Välbehövligt!

Om han en dag gör en solospelning ska vi så lätt dit, stå och le och se belåtna ut.

Och ja, du och Lily är fan räddare i nöden. :love:

GUD JA.
(hoppas plötsligt väldigt, väldigt mycket på en solospelning med GEIRRRRRRR)

And you :love:

Just nu sitter jag i soffan helt förstörd och borta efter att ha synk-kollat på Kaziers sista konsert med Stormkast.
Fyfan. Vad jävla underbart. Jag hatar dem. Jag älskar dem något otroligt.

*Kl*

Just nu kollar jag på Färjestad-matchen på TV och är trööööött! (Och ja, somnar man vid 3.30 och går upp vid 7 så är det bara så. Dock, klart värt det! :D )

kl

Just nu sitter jag med träningskläderna på och är redo för att springa, men som vanligt så regnar det!

Skulle precis skiva detsamma. Fick precis erfara det och det tog mig hårt i hjärtat.
Nu slipper han lida längre.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 258
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 375
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 661
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar