Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

Just nu undrar jag varför man ska vara snäll och anpassa sig hela tiden, när det ändrad hela tiden. Dags att skaffa sig ett liv kanske? Så att man inte alltid kan ställa upp.

*Kl*

Just nu sitter jag och kollar på hotell i Edinburgh. Har nämligen beställt flygbiljetter dit och vill gärna bo någonstans också :D

kl

Just nu är jag sjukt sjukt sjukt överlycklig över att jag inte gav upp köandet på förhand. Bästa platsen av alla. Bandets sista konsert. Gud, jag undrar om jag någonsin kommer bryta ihop bara av att nå kravallstaketet vid insläppet igen.

KL

Just nu väntar jag på att håret ska torka. Jättesmart att färga det mitt i natten och sedan komma på att det måste torka till för att inte missfärga kuddarna :banghead:

Känner mig otroligt klipsk :p Speciellt med tanke på att jag just i morgon ska upp klockan 6 för att fota hästtävlingar. Smart tjej liksom :grin:

Just nu lyssnar jag på Kaizers Orchestra, gråter och har ont i hjärtat.

Det får helt enkelt inte vara slut. Det kan, möjligen, få vara slut FÖR DEN HÄR GÅNGEN. Men inte slut. Inte slut.

kl

Just nu sitter jag och tar igen mig i soffan efter 2 tuffa träningspass i form av en springrunda och ett crosstraninerpass. Blir kanske en promenad senare med.

*Kl*

Just nu har jag precis fixat till mina händer och naglar med peeling och kräm och filande osv. Vilken färg det blir bestämmer jag dock först ikväll :)

Hästen hoppade lite tidigare och lite större än jag var beredd på.. Så jag tappade balansen och åkte i backen. :)

Men du gjorde dig inte alltför illa?

kl

Just nu sitter jag och dricker te.
Just nu är jag också glad för springrundan och för att jag fick min nya klocka på posten!!:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 258
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 375
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 661
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar