Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

Just nu är jag lite sådär fjantigt glad, mötte nya grannen som sa "Det är inte så tokigt att ha en Penny som granne!" det var en lite udda komplimang! :D

*Kl*

Just nu sitter jag och samlar kraft för att gå och borsta tänderna så jag sen kan sova. Imorgon väntar jobb 7.15-17.45 och ska dessutom lämna dottern på dagis dessförinnan :meh:

KL

Just nu sitter jag och ryser efter att ha sett en helt enorm spindel komma springandes över vardagsrumsgolvet. Minst 6 cm i diameter med långa, ludna ben och en riktigt köttig bakdel. Fy faaaaan för dessa äckliga kryp! :nailbiting: :yuck:

kl

Just nu sitter jag och väntar på att tvätten ska bli klar så jag kan gå ut och hänga upp den och sedan fixa lite mat!

just nu ligger jag i hotellsängen i Prag... tycker skitsynd om mig själv, är mega förkyld och har feber och ont i kroppen.
är iväg på firmaresa, kom hir igår och åker hem på söndag.
om 2 timmar är tänkt att jag ska orka åka med på middag. känns skitkasst att inte må bra när man är här nere, hur ofta är man det liksom...

jag är inte alls bitter ;)

kl

Just nu står jag ihoppressad front middle row på konsert i Stavanger och tja... surfar på mobilen. Tycker normalt det är fräckt och fult att greja med mobilen längst fram när band spelar, men jag blir genuint provocerad av hur meningslöst, irriterande och tråkigt detta förband är, så jag gör ett undantag.

Edit: SLUTAAAA MED ER FEMTIO ÅR LÅNGA ÅÅÅÅHHHH-STÄMSÅNGER, SLUTA FÅ ÅUBLIKEN ATT KLAPPA TAKTEN I VARJE JÄVLA LÅT, SLUTA MED ERA VÄRDELÖSA TRETTIO ÅR LÅNGA MONOTONA MELLANSPEL, AAAAHHHH.

/ Stormkast, lugn på utsidan och applåderar till och med nästan mellan låtarna, uttråkad till döds på insidan.

Senast ändrad:

Det fick jag! :love:
Och det är bara några minuters plåga kvar. (Innan det blir tre timmar tårar och ångestblandad kärlek istället, haha.)

kl
Funderar på om jag ska vara äcklig och skita i och duscha innan jag ska till Fryken imorgon, vilket jag kommer vara kom jag fram till nu (sooooorry!)
Tittar på föreläsning och funderar på om det inte borde hända något med min äggost.

Kl

Köar till Kaizers för possibly sista gången någonsin.
Och funderar seriöst på att gå hem och skita i det för att jag inte var här först - VARFÖR gjorde jag inte som jag tänkt och gick hit och la mig vid 1 inatt?! - och således inte kommer hamna längst fram = ingen idé att gå på konsert. Och jag vill inte se mitt älsklingsbands sista konsert gråtandes av bitterhet över att jag står på andra raden.

Folk som inte har denna extra starka relation till musik ska vara så glada.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 209
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 347
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 587
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18