Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

17-24 sep haha, och ska träffa inte mindre än tre pojkar haha :o
Men Mr. mest aaaw ska jag iaf bo hos i 3-4dar :) Mys mys mys! (or so I hope!)

Tills dess - mängder och åter mängder av te och levande ljus. Har nog inte så mycket emot att hösten börjar närma sig ändå :love:

Hahaha! Fan vad fint med tre killar :D Låter mysigt och mycket mycket bra!

Nä, jag ser också fram emot hösten. Jag vill ha frisk luft och lite kyla och fina löv och varm choklad! Och ljus!

("What we have is special" = sagt av ALLA tjejerna i The Bachelor :D)

Ja, man får väl samla på sig när alla fina bor 2,5h flygresa bort och det är öken här hemma :p

Hahaha I knoow. Fantastiskt.. ehm... program!
Jag fortsätter på kvällens inslagna bana av inte alltför allmänbildande program och kollar vidare på 11an :D

I like the way you think!

Underbart program tycker jag. Det går bara på helgerna va? (måste se nästa avsnitt, jag vet - så jävla pinsamt. varför gillar jag skiten?) Ha en trevlig kväll med resten av 11:ans kvalitativa utbud! Själv måste jag sova pga jobb :(

Jepp, varje söndag klockan 20 :D
Nu är det *trumvirvel* "Sun, sex & suspicious parents - after the holiday" som gäller. Aaah, kvalitet.

men går det inte på lördagar också? kollade på det igår kväll nämligen...

låter mycket kvalitativt och allmänbildande :D

Kollade på tv.nu; igår var det avsnitt tre och idag avsnitt fyra! :D Jag vet vad jag gör de närmaste helgerna framöver! Fy så underbart att kunna ligga bakis och myskolla på Bachelor!

Det är verkligen awesome! Dessutom rätt kul när flera av de intagna intresserar sig för vilken färg jag valt just den här veckan :rofl: Att något så litet kan intressera så många är rätt festligt.

*Kl*
Just nu väntar jag på att vakthavande befäl ska ringa och meddela att det är dags för lunch-släpp :)

kl

Just nu är jag så TRÖTT av inget skäl alls att det är helt obegripligt, och ska strax raida Ica för sallad och Cola.

Just nu sjukt stressad för att jag kanske ska jobba sen. Vid 17.
Bäst att stressa sönder!

Sitter jag på jobbet och har en toppenvecka framför mig med bästa tänkbara personerna. Höjdpunkten är väl hockeypremiären i helgen! :D

kl

Just nu hade jag planerat att sitta i soffan en bra stund, men kom på att det är ett ypperligt tillfälle att göra dagens träningspass. Så kör på det istället.

kl

Just nu sitter jag i soffan efter ett hårt träningspass och dricker fanta Zero och kollar på tv.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 183
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 341
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 536
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar