Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

Äh, barn är otäcka varelser! Jag har en drygt 2-årig dotter men andra barn är fortfarande omöjligt för mig att prata med. Ibland när jag hämtar eller lämnar på dagis iklädd jobbuniformen så får jag massor av frågor. Gaah, ta bort barnen från mig! :eek: (Jag blir dessutom sugen på att berätta att jag jobbar med mördare och rånare. Tror inte att deras föräldrar vill att jag berättar sånt ...)

*Kl*
Just nu borde jag laga mat eller duscha eller våttorka golven på nedervåningen. Jag gör ingetdera.

(Jag blir dessutom sugen på att berätta att jag jobbar med mördare och rånare. Tror inte att deras föräldrar vill att jag berättar sånt ...)

rofl2.gif

kl

Just nu ligger jag i soffan med mensvärken från helvetets djupaste dalar och vill dö, surfar på Reddit, dricker Cola Zero och äter sallad, vill dö, försöker ladda inför kvällens stream och är taggad eftersom jag verkligen är pratglad och rolig när jag har mensvärk, vill dö, vakar över mina Traderaauktioner, säljer ut halva lägenheten på Blocket, vill dö, och nämnde jag att jag vill dö av smärta?

Kl

Precis hemkommen från stallet. Har lasttränat och det går superduperbra!
Har lånat stallägarens russ och hållt min tös första ridlektion. Det tyckte hon om!
Nu borde jag fixa middag, duscha mig och barnen och sedan lägga dom. Ska bara hitta orken.

Haha så det är SÅ man hanterar det :D

Ungen är ju iaf världens sötaste, tur det. Men ska jag fortsätta försöka vara social tycker jag han kan snabba sig på och bli fem. Vill minnas att jag började kunna umgås med mina sladdsyskon i göteborg utan att vilja fly landet när de var runt fem eller så :) såatte, looking forward!

(Men fortfarande rätt övertygad om att hundar räcker för min del i 'barnväg'. Vore ju förstås ändå kul att kunna hänga med vänner eventuella barn utan att vilja försvinna från jordens yta :p )

kl
Just nu spelar jag Alice: Madness Returns och dör lite över hur vackert det är. Sedan blir det söndagstv i form av 'Bachelor' och 'Sun, Sex & Suspicious Parents' :o

Min dotter vet var jag jobbar och så fort uniformen är på så deklarerar hon klart och tydligt "Mamma jobba fängelse" :D Tveksamt dock om andra föräldrar jublar över fängelse-berättelser :rofl:

Jag är evigt lycklig för att ingen av mina kompisar härnere har barn! De kompisar har barn bor så långt bort att jag inte behöver befatta mig med det hela särskilt ofta.

Djur däremot är en stor hit! Alla djur! :love:

När min vad-det-nu-är berättade att han gillar barn tittade jag chockat på honom och ifrågasatte det :rofl:

Eller hur!

Jag klarar av söta, snälla, tysta barn ett tag meneh.. ja :p

Senast ändrad:

Åh jag hatälskar the bachelor! Sitter med popcorn och njuter av att titta och fnysa åt skiten :D

JA!

Och så sitter jag och pratar för mig själv till TV:n heeeeela tiden :D "men åååååh ni typ känner ju för fan inte ens varandra åååååh men ååh" :D

Haha! Jag velar mellan det och "aaaaaawwwwww VAD GULLIGA MAN KAN VARA DÅÅ!" (men jag är inte bitter :p )

kl

Sitter med mina studier i ryska och vill nu inte bara dö, utan också döda någon. Det är fantastiskt hur jag kan vara supermotiverad och intresserad av något och frivilligt lära mig saker, men så fort det kommer in utbildning eller jobb i bilden, då tappar jag all motivation och glädje och vill bara anordna bokbål.
Jag skulle fan kunna bli helt fantastisk på alla yrken så länge jag slapp jobba med dem. Hah.

Haha åh! Men alltså seriöst, de har känt den här snubben i vad - en vecka?? och varit på typ en dejt eller nåt och ändå så bara BÖLAR dom och pratar om att de inte känt såhär på sååååå länge :confused:

Men ja, vissa grejer är så puttinuttiga och romantiska faktiskt! Om man slutar vara cynisk för några minuter (och det gör typ inte jag :D)

Och jag fattar inte en grej: Alltså tjejerna är ju verkligen där på arbetsintervju typ. Ingen av dem verkar vara där för att se "kan det bli nåt" utan snarare "ÅH JAG HOPPAS HAN VÄLJER MG". Hur kan de vara så säkra på att de ens vill ha honom? I do not gets it alltså. (och jag frågar dig för fan INGEN tittar ju på den här underbara skiten)

Senast ändrad av en moderator:

Men han skickade ju hem en idag! Det var episkt! :D

Jag tror att min AAAWWW nivå är lite lägre än den borde vara också, behöver mer närhet å gos å sånt i mitt liv. Hoppas på ordentlig påfyllning i England :p Så att jag... kan vara lite mer cynisk sen, haha.

*Kl*

Just nu målar jag naglarna extremt jätterosa! Kommer göra sig fint till uniform och stålhätteskor i fängelse-verkstaden imorgon :D (Dessutom kollar jag på Hell's kitchen, har köttfärssås som puttrar på spisen och en dip som väntar i kylen :d )

Det var grymt bra!

Åh när ska du till England? Låter mycket lovande och bra med att höja dina aaaaaw- och cynismnivåer!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 163
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 341
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 510
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar