Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

kl

Just nu är jag upprörd över att ingen av mina vänner är historienördiga nog för att bry sig om att Rochus Misch är död. Eller ännu värre, fråga "jaha, vem är det?". Buhu. Jag behöver nya vänner.

Jag visste inte att han dött så det var en intressant nyhet!

*Kl*
Just nu sitter jag och dottern och laddar inför kvällens VM-kval mot Irland :D

kl

Just nu så väntar jag på att min man ska serva klart hästsläpet så jag kan åka till stallet. Kan ju inte lämna barnen själva.
Ska försöka bota lite ångest med att sniffa häst.

kl
Körde kast med dvärgschnauzer då han skulle in och äta ur blöjhinken, när jag var hemma tom?? Skithund
20 min studietid kvar idag, ser dessert med sambon. Sen skulle vi behöva städa

kl

Just nu är jag nyvaken, trött, har mensvärk och ser såååå mycket fram emot att först åka och hämta spån och sedan rida och försöka vara social medan jag bara vill karva ur mina inre organ. Gurgel. Kan jag bara få knarka Citodon, sova och tjäna pengar resten av helgen? Gärna samtidigt?

*Kl*

Just nu borde jag vara lite trött och seg efter att min vad-det-nu-är sms:ade vid 4.30 imorse och vi sen hade någon sorts halvseriös konversation till 5.45. Sen väcktes jag en gång till vid 8.15 av en kompis och bestämde då att jag lika gärna kunde sluta sova.

Just nu dricker jag kaffe i soffan och försöker vakna till, att sova till 11 var inte min plan. Kollar även på Fear factor (som jag inte ens tycker är underhållande...) och tycker synd om djuren de använder... så nu byter jag kanal! :(

kl

Just nu är jag så förtvivlad, arg, ledsen och besviken att jag inte vet var jag ska göra av mig.
Värdelösa liv.

Just nu har jag precis vaknat från en tvåtimmars tupplur på soffan. Som alla andra dagar den här veckan. Ont i varenda led.
Om man skulle ta ett (eller fem) glas vin, spela MW3 och dö mest av alla hela kvällen.

Eller så kan ju det tilltänkta sällskapet för kvällen få höra av sig.

kl

Just nu sitter jag i bilen på väg hem från ett kalas. Hatar kalas men gick ändå för att jag undvikit kalas hos dom dom senaste gångerna dom haft det så nu kände jag mig tvungen att gå dit. God tårta i alla fall. Men den var inte värd dom 10 kg jag satte på mig av den. Fettokänslor big time!

kl

Just nu lyssnar jag på Björk (lulz) och sitter och våndas mellan valet pengar eller pojkvän. Och det är fan inte lätt.
Han är fin och jag är nog rätt kär. Men det är fan jävligt nice att kunna dra in x antal extra tusenlappar varje månad också.
Och så kom ju den där detaljen med att jag egentligen inte vill binda mig också.
Men om jag inte tar honom kommer ju någon annan hinna före, och så kommer jag vara bitter i två år framöver.
Men om jag tar honom tar kanske spänningen slut och så blir det Deep Impact-katastrof av allt.
Buhu.

Pengar innebär ju extra jobb, vilket bland mycket annat innebär sjukt mycket tid på en nivå som innebär att jag vackert får välja. Men bah, vi får väl se vad jag kommer på är roligast i längden. När det kommer till mansfronten så har jag ju faktiskt sjukt många filmer med Thomas Kretschmann och Ralph Fiennes.
angel.gif

:rofl:

Välj både pojkvän och pengar tycker jag, chansa liksom. Det kan ju funka, men det vet du inte förrän du provat ;)

Jag är rädd att det inte gör det, men jag ska nog hitta en lösning. Jobba sjukt mycket först och få sjukt mycket pengar då och sjukt mycket kärlek sen? Hm.

kl

Just nu spelar jag Metro: The Last Light med engelskt tal istället för ryskt. Mina öron blöder.

"LET'S GO LOWK FYOR THE BYETCH, MEN!"
"HYER, TYAKE THYIS, BYETCH!"
"WHYERE THE FUCK IS THAT ASSFUCKER?!"
...och dessutom, en brittisk skådis som knappt anstränger sig för att fejkbryta på ryska.

Boris Kievsky och Yuri Lowenthal, ni är två av mina favoritröstskådespelare, men att jobba med just den här översättaren/amerikanska regissören var under er värdighet.

Och jag har lovat att streama det här på Twitch ikväll. Vet inte varför jag har en känsla av att det kommer sluta med att jag skrikgråtskrattar mig igenom hela grejen - när jag inte är upptagen med att kritisera/gnälla/tjura - och förlora alla våra tittare.

Haaahahaha...

Jag hoppas du kommer på någon bra lösning på pojk-/pengagrejen!

kl
Just nu har jag precis kommit hem från en fiiin kväll ute i Nacka :) Jag lyckades till och med sova i bra i 90sängen! Och, jag har ta mig tusan matat ett BAARN, herrejistanes. Okej, han kan hålla nappflaskan själv och var trött och snäll, men ändå.

Tycker dock ändå att alla barn kan vara 5-7år direkt så det går att prata med dem. Annars står jag bara i ett hörn och vågar inte säga ett pip. Vem är så blyg inför 2åringar liksom, suck.

kl

För ett par timmar sen sa jag att jag skulle dra ner på godisätandet. Nu sitter jag här och är grymt godissugen....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 163
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 341
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 509
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar