Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

kl

Just nu undrar jag om det finns något band av större modell vars fans inte är otacksamma horungar.

Initiativtagande person: Hej, jag har en jättebra idé om en bok från och om fansen som jag ska skapa åt bandet nu när de slutar, alla som vill bidra svara på de här frågorna blabla.
Tappad i golvet 1: Kan du inte ändra fråga 3 till det här istället? Jag tycker den är roligare!
Tappad i golvet 2: Varför är fråga 6 med? Jag kan inte se hur någon skulle kunna svara på den?
Tappad i golvet 3: Jag tror inte på den här idén!!!
Tappad i golvet 4: Det här är ju tråkiga frågor som det kommer bli ounika svar på! Jag tycker inte om dem!
Tappad i golvet 5: Vi kan väl sätta en gräns på max 50 ord? Jag tycker inte det blir roligt med längre svar!

Men så GÖR NÅGOT EGET DÅ. Till dess, bidra enligt det som den ansvariga ber om eller håll käften och avstå. Jesus on iceskates.

*Kl*

Just nu sitter jag på anstaltens lärcentrum och väntar (och där ringde han) på att vakthavande befäl ska ringa så han kan få rapport på hur många intagna jag har här :)

Wordyliwordword...

Just nu har jag ont i precis heeela kroppen och mina axlar känns som två stenar. 90cm säng med en pers på 190cm och en på 177cm är fan... trångt.
Och sen får man en armbåge i huvudet/över halsen och kudden försvinner och bara ett täcke och.. jaja det var väl rätt mysigt ändå.

kl

Just nu är jag på väg till stallet medan jag är dödligt avundsjuk på människan i tråden vars man vill betala för en bröstoperation. Jag vill fan också ha en man som vill betala för mina skönhetsingrepp. Så många problem och drömmar som skulle lösas. Buhu.

/ Hemmafrudrömmar.

*Kl*

Just nu är jag lite lätt uttråkad. Har läst klart hela internet, har ingen att chatta med på FB och har 1,5 timme kvar innan de intagna ska upp till avdelningarna igen.

*Kl*

Just nu borde jag snabbt tvätta bort mitt smink och hoppa i säng men njaeä. Mobilens alarm drar igång vid sisådär 05.30 men eftersom det ikväll erbjöds restaurangbesök och bio med min vad-det-nu-är så fick jag ju offra mig :p

kl

Just nu sitter jag och eftersvettas och kyler vristerna efter en riktigt svettig springrunda i stekande sol! Idag igen!

*Kl*

Just nu är jag precis så trött och seg som jag förtjänar att vara. Det är jobbigt att jobba efter 4,5 timmes sömn. Ännu jobbigare när min vad-det-nu-är vaknade vid 9.30 av ett telefonsamtal och sen sa att han skulle somna om. Buhu!

KL

Just nu har jag bänkat mig i soffan för att se en film. Eller två. Eller tre. Bara för att jag kan. Min första riktigt hel-lediga dag sedan i maj, inte ett endaste litet måste har jag. Gissa om jag njuter!

kl

Just nu inser jag precis att min älsklingsröstskådis tydligen är med i ett spel jag PRECIS SPELAT IGENOM PÅ CIRKA ELVA TIMMAR.
Men alltså... ingen har väl dött av att se samma story en gång till?

Hehe.

Just nu sitter jag hemma med ömma ögonlock och galet ont i ryggen efter att ha legat på en tunn brits i tre timmar. Å andra sidan - episka fucking ögonfransar! :D :love:

kl

Just nu sitter jag framför tvn och tar igen mig efter några hektiska dagar.

Äsch det går ;) Mest stelt och ömt men inte olidligt! :)

Stormkast: Tänkte på den tråden också..vill också få skönhetsingrepp betalade, hade gjort det pronto!

kl

Just nu har jag precis ätit middag och ska strax bege mig ut till stallet för att se till min fina häst.
Sedan blir det lite städning här hemma som jag drar mig för att genomföra..

kl

Just nu är jag hungrig... Att leta inspiration till fredagsmiddan gjorde ju inte saken bättre..

kl

Just nu hatar jag mitt liv pga. mensvärk (att jag inte föddes till man, eller åtminstone en vanskapt kvinna utan livmoder, är det största beviset på att det inte finns några gudar) och söker efter gameplayvideos på Youtube. Roliga heta gamermän > andra roliga heta män.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 145
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 341
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 472
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar