Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

Just nu har jag åter hjärnan i förnekelse-mode (har tjänat mig väl senaste veckan). Hostar, snorar och det känns som att hjärnan är fylld med fetvadd.

Men har också te, toast med lemon curd, levande ljus, bok och fälttävlan på tv. DET är fint. (och galna, galna hinder...)

kl

Just nu är jag SJUK med samma symptom som Lightzone (konstigt hörru!) och det är så helt fruktansvärt synd om mig.
Ska jobba imorgon. Ser fram emot det. Pigg, glad och social! Eh.

Gör exakt ingenting med mig idag!
Just nu sitter jag i soffan och önskar familjen kunde försvinna långt, långt härifrån.

*Kl*

Just nu är jag i full fart med att rensa i mitt hus! Har garderoberna och båda klädkamrarna kvar samt min och dotterns byrå :p (Men förråd och hall och under-sängen-lådor är klart :D )

kl

Just nu latar jag mig i soffan en stund efter 2 träningspass innan idag. Strax blir det tapetsering.

kl

Just nu har jag vaknat efter att ha sovit hela eftermiddagen, och funderar som bäst på hur jag ska bli av med trycket i öronen och huvudet. Och jag vill ha glass pga. feber, men jag bantar. Rööövhöst.

Alltså det förbannade trycket i huvudet och locket för öronen jag blir gaaaalen.
Mer te. Mer sömn.

Ännu en sjukling här. Sovit hela dagen och skulle väl helst fortsätta med det. Måste dock förbereda en redovisning imorgon. Funderar på vilken typ av skitmat som kan få hjärnan att fungera någorlunda igen.

Urk. Redovisning + sjuk låter som en mardröm. Hoppas du piggnar i!

kl

Just nu HOSTAR JAG SÅ HELA FALUN FÖRMODLIGEN HÖR MIG, tittar på HarshlyCritical och uppdaterar mitt iOS, så jag också kan bidra till "iOS7 omgz0r"-flödet på FB.

Urk. Redovisning + sjuk låter som en mardröm. Hoppas du piggnar i!

Tack! Det blir dock ingen redovisning. Det känns som man når någon form av gräns vid 40 graders feber. Nu hoppas jag bara att jag på något vänster kan komplettera det här skriftligt och inte behöver läsa om hela kursen nästa år :(

Och det verkar förresten som om vi dragit på oss samma hosta. Jag har hållit större delen av grannskapet här vakna inatt :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 288
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 376
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 737
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar