Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

Jag kan ta det :p Det var mycket trevligt att ha pannkakor med till NM idag :D (Även min dotter och min vad-det-nu-är uppskattade det hela.) Jag kände mig dock rätt knäpp när jag stekte pannkakor vid midnatt samtidigt som jag kollade på Vem vet mest och åt chips med dip :rofl:

*Kl*
Just nu sitter jag och tittar på dotter och hund som leker någon sorts oklar lek. Kul verkar de iaf ha :D

kl

Just nu sitter jag och för över bilder från gamla telefonen till min externa hårddisk.
Har precis tapetserat klart dotterns rum så imorgon ska hon äntligen få flytta in!
Å så blir det lite kvällsmat nu med.

knapp

Just nu försöker jag bränna bort irritationen i halsen men på tok för varmt te. Försöken att sova gav jag upp för en timma sen.

kl

Just nu sitter jag på golvet, nyduschad och hoppas att jag får en jävla plats där jag vill ha en plats!

Haha, glor på Fear Factor och skrattade högt då de översatte "They're gonna get fucked" med "De kommer att få sex" :rofl:

kl

Just nu sitter jag och funderar på om det var jag som skulle höra av mig eller min kollega (ang en tv jag ska köpa av henne) samt om jag ska börja laga lunch nu eller inte :p

Det var visst min kollega, hon ringde nyss :D
Och nu bli det att laga lite lunch.

(såg att det var ungdom här, vet inte om jag ens får vara med, haha)

KL

Just nu tittar jag på Mitt märkliga missbruk på tv4play.
Folk har verkligen skumma saker för sig, just nu är det en som äter soffkuddar O_o

kl

Just nu går jag runt på ICA och slemhostar så att folk håller sig på avstånd. Känner mig fräsch och populär.
Men nöden har ingen lag. Mvh har sjukcravings på norska boller med sjokolade och ska baka och äta tills jag dör.

kl

Just nu ska jag precis ut och rida på hästen som är så på tårna att hon stack iväg i en bockserie tvärsöver hagen för att hon blev rädd när jag bar en jacka med luva. Vad skulle kunna gå fel...

Uppdatera gärna så att vi vet att du lever!:nailbiting:

kl

Just nu väntar jag på att sambon ska bli klar med sen del av maten.

*Kl*

Just nu målar jag naglarna och kollar på Big bang theory samtidigt som jag funderar på att snart hoppa i säng. Imorgon går alarmet igång 05.02, woho! :banghead:

kl

Just nu kollar jag på projekt runway men det är strax dags att hoppa i säng.

Haha jag lever!

kl

Just nu har jag precis bestämt mig för att sälja mitt PS3 och sluta med TV-spel, en gång för alla.
Trodde aldrig att jag skulle säga det, men det är fan inte rimligt att bryta ihop, gråta i 30 minuter och känna sig värdelös för att man plötsligt spelar som en jävla kratta. Så nu har jag gett upp både dressyren, spelandet och snart även tecknandet på grund av min talanglöshet, har inga passioner kvar. Kul liv. Och kul att den där lyckan jag kände för typ en vecka sedan nu är puts väck.

Edit: Och åh, just nu har jag även ångest över att jag visst har en inlämningsuppgift på fredag, vilket jag tänker skita högtidligt i. Noll energi, noll motivation.

Senast ändrad:

kl

Just nu har jag precis ätit "lunch", om man kan kalla det så.
Ska strax träna, bara sonen kommer hem från skolan.

kl

Just nu väntar jag på att min deg ska jäsa klart så jag kan börja göra bröd! och ska väl under tiden skriva på lite papper och lyssna på musik.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
1 845
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 308
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 381
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 762
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar