Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

Just nu ligger jag på soffan med en öl, efter att ha gått upp 5 i morse och tillbringat hela dagen på slakteri :). Grey's Anatomy på ingång och vin och glass i kyl/frys!

Just nu har jag kommit från att äntligen ha tagit mig till vårdcentralen efter fem veckors hosta (och två veckor med influensesymtom). Där de sa "ja, vi kan ju inte ta några prover här, det är bättre om du går till din vanliga vårdcentral på måndag" ....FUUUUUUUUUUUUUUU

Så då gick jag till affären och tyckte extremt synd o mig själv, varför jag nu har glass, chips, choklad och cola. Vill inte ha något av det. Vill bara bli frisk. Fml.

KL

Just nu sitter jag i soffan med min man, dricker vin och käkar kinapuffar och ser på Star Trek: Voyager :love:

*Kl*

Just nu funderar jag på om det är något mer jag kan packa inför morgondagens tur till Falkenberg med 3-årig hingst, 1-årig hund och 2-årig dotter. Hade tänkt få assistans av min vad-det-nu-är men han blev inringd på jobb :/ (Jag förstår honom dock. Jag hade gjort likadant :p )

Jag ska också dit :)

kl

Just nu kollar jag på tv och slappar. Blir fullt upp i helgen så tar igen mig redan nu :D

Så roligt! Ser du oss så får du gärna komma fram och hälsa :D (Gul C-ponnyhingst så han är nog rätt lätt att känna igen ;) )

Kika in i min blogg här.Visade bilder bara för några inlägg sen :)

Edit, i inlägget som heter återfall.

Senast ändrad:

Just nu äter jag Sias äpple- & kanelglass och den ÄR SÅ GOD :d

Fortfarande inte lika god som den där glassen de sålde för 5:- för nåt år sedan :love: men ändå!
Slåt B&Js jävla apple pie med hääääästlängder.

Just nu tittar jag på The Bachelor :angel: och dricker te.
Sedan blir det Bachelor och ett glas vin.

Sedan bär det iväg för vin och xbox. ÄVEN om Editors spelar ikväll.
Men med tanke på att jag la ner 24timmar på förra konserten och den egentligen inte var särskilt bra... så känns det okej.

Just nu har jag hittat stilen till min första (och enda?) tatuering :D. Tack vare Lightzone! Har också efter mycket sökande hittat kvinnan som ska utföra denna tatuering. Hon är "praktikant", men åh så talangfull! Och fransk!

Ligger i sängen och dör lite av bakfullheten. Om en dryg timme ska jag vara fräsch och befinna mig på Grand Hotel. Känns i nuläget som en svår ekvation...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
1 853
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 315
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 385
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 855
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Bra gårds och stallhund