Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

kl
Sitter jag i kö till försäkringskassan och är nervös, fått över 4000 in på kontot utan anledning, aldrig bra!

Verkligen inte, men är inte kul att få pengar som inte tillhör en. Men nu gjorde de ju det så jag tackar och tar emot :p

KL

Just nu ligger jag nedbäddad i sängen och har det lite för skönt. Jätte, jättedum idé att lägga mig här när jag kom hem från skolan!

kl

Just nu kollar jag på tv och tänker sitta här ett bra tag eftersom jag har barnvakt just nu. Soffan är bara min!

*kl*

Just nu försöker jag förstå att jag faktiskt har körkort! Känns helt sjukt. O_o

kl

Just nu ligger jag, fullt påklädd, i sängen och försöker hitta energi till att resa mig igen.

kl

Just nu har jag precis målat klart våran träfondvägg i sovrummet och har satt mig i soffan. Händerna skakar efter att ha fått hålla upp målarfärgen i typ en och en halv timma.

*Kl*

Just nu lyssnar jag på musik, torkar golvet på nedervåningen, gör tzatziki och fixar en köttfärspaj. Lovade i ett svagt ögonblick att det skulle vara klart till min vad-det-nu-är anländer om drygt en timme. Borde hinna duscha också innan dess men det kan jag iofs göra när pajen är i ugnen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
1 870
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 326
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 390
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 860
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?